9 Temmuz 2014 Çarşamba

Solait Mattifying Yüz Kremi 50 SPF incelemesi



Herkese Merhaba,

Watsons tarafından #özelizbizblogerizbiz etkinliğimize gönderilen harika hediyelerin içinde Solait Mattifying Yüz Kremi ( 50 SPF ) de vardı. Bende bu ürünü çoook severek etkinlik gününden beri kullanıyorum ve sizlerede anlatabildiğim kadar anlatmak istiyorum:)


ben tatile gidemiyorum sanırım bu sene:( ama solait yüz kremi öyle yada böyle hep benimle yani bu demek oluyor ki sadece tatilde kullanılabilen bir ürün değil günlükte kullanılabilir:)

ben vücuduma güneş koruyucu ve kremi kullanırken sprey olanını dağılma açısından daha çok seviyorum. Fakat konu Yüz için olunca spreylerden nefret ediyorum:) o nedenle bu benim için gayet iyi:) üzeri kullandığım için biraz kirli olabilir kusura bakmayın artık:)


Kıyamı çok yoğun ve süt gibi bemmmmbeyazzzz kokusunada bayıldım ayrıca:) işyerinde kokladıkça kendimi tatilde gibi hissediyorum bir deniz ile şezlongum eksik:)


kıvamı oldukça yoğun ama sürmesi ve emilmesi de ona göre oldukca kolay ve çabuk ben sabahları makyaj öncesi sürüyorum ve biraz bekleyip makyajımı yapıyorum ki acele oluyor hep bende siz düşünün işte:)

Gelelim kullandıktan sonraki yorumlarıma:)

2. Hamileliğimden sonra ( ah şu hormonlar ah:) ) yazın yüzüme güneş koruyucu sürmedimmi maalesef güneş lekelerim çıkıyor bu nedenle bu ürünü denemek ayrı bir zevkti benim için:) Şimdi diyorsunuz ki bb lerde cc lerde falanda var evet var ama işte insanın içi ne olursa olsun rahat etmiyor:) makyajımı yapmadan önce kremimi sürerim beklerim ve sonra Solait Mattifying i sürerim emmesini beklerim ve makyajımı yaparım ve 2 hafta olacak çok şükür ufakta olsa şimdilik bir leke belirtisi yok:) yani anlayacağğınız gayet memnunum. İçeriğinde de sakıncalı bir madde olmadığı için ben benim gibi güneş lekeleriyle uğraşanlara özellikle tavsiye ediyorum...

Sevgilerrr...

5 yorum: