21 Temmuz 2014 Pazartesi

Watsons Card Aktivasyonu Resimli Anlatım



Herkese Merhaba,
aslında bugün normal denediğim bir ürünü yazacaktım ama dün yaşadıklarım beni sanırım oldukca etkiledi ve bu nedenle Watsons Card aktivasyonu ile ilgili yazarak bilgi vermek istedim. Biz yani sık alışveriş yapanlar evet herşeyi biliyoruz ama bizim gibi herşeyi bilmeyenler ve maalesef Watsons çalışanları tarafından yanlış yönlendirilen kişilerde var ve sonra ne yapacaklarını bilmeyerek ortada kalıyorlar...


Dün yine bir pazar günüydü yani bizim kuzenler falan gezip tozup alışveriş yaptığımız gün ve tabiki o gün Watsons a uğramadan geçmez:) ki 6 haftadır belki 6 haftayıda geçmiştir benim Watsons Card ım geleli puanlarımı Edirne de ki mağazada kullanamıyorlar her haftasonu bir kere deniyoruz:) ama dün farkettim ki kuzenlerim sayesinde:) Tuğçecim Gülşahcım öpüyorum sizleri:) insanlar Watsons Card alıyorlar ama bunu aktive etmeyi yapamıyorlar ve bunun en büyük hatası da çalışan kişiler tarafından yanlış yönlendirildiğinden. Bu nedenle birazda olsa resimli kısaca bunu anlatmak istedim. Çalışan kişiler evet gerçekten güleryüzlü ve çok yardımcı olmaya çalışıyorlar ama maalesef Watsons Card hakkında çokta bir bilgileri yok ve insanları ben oradayken kaç kişiyi yanlış yönlendirdiler derseniz 6 kişiyi yanlış yönlendirdiler aktivasyon konusunda sadece Watsons un facebook sayfası üzerinden yapabilirsiniz aktivasyonu diyolar yok öyle birşey Watsons un internet sitesinden, facebook sayfasından ve android veya iphone uygulamanızdan da aktivasyonu çok kolayca yapabilirsiniz ve üzerine 100 puan kazanırsınız. Kuzenim müşteri hizmetlerini aradığında mağazaya gidip form doldurmanız gerek demişler öylede yapabilir tabiki ama sadece o seçenek yok diğerlerinide söylemeleri gerekirdi diye düşünüyorum. Sıra bana gelince benim puanlarım bir türlü düşmüyor 6 haftadır hata bildirimi yapılıyor ama sorun hala devam ediyor ki Edirne de sadece 1 tane Watsons mağazası var yani gidip kullanabileceğim başka bir mağazası da yok:) Neyse verdim kartımı ama 500 puanınız varmı dedi onun altında olunca kullanamıyorsunuz dedi yetkili kişi. Dedim öyle birşey olduğunu hiç okumadım ben istediğiniz zaman istediğiniz gibi kullanabilirsiniz yazıyordu heryerde ama çokta birşey diyemedim belki daha sonradan gelen bir şarttır ve bu konuda bilgim olmayabilir diye. Bugün mail attım watsons a ve evet öyle birşey yok isterse 10 puanınız olsun istediğiniz zaman bunu kullanabilirsiniz ve size bir Watsons böyle birşey derse sakın inanmayın direk merkezi arayıp sormasını isteyin. 

Gelelim aktivasyon olayına ben telefonumdan siteye girerek size resimli olarak göstermek istedim kısa da olsa.

www.watsons.com.tr sitesine girin

Sağ üst tarafta Watsons Card Aktivasyonu yazıyor ona tıklayın resimde de yuvarlak içine aldım


yukarıdaki Watsons Card Aktivasyon yazısına tıkladığınızda önünüze hem resimli hemde yazılı anlatım çıkıyor nasıl yapacağınıza dair en fazla 2-3 dk nızı alır aktive etmek. En altta Watsons Card'ını Aktive Et yazan pembe yere tıklayın.


Sonraki açılan seçenekte önünüze bu çıkacak ben daha aktıve etmedim hesabımdan nasıl giriş yapacağım diye düşüneceksiniz:) ama alt tarafta yuvarlak içine aldığım yazıyı okuyun. İlk defa giriş yapıyorsanız Watsons Card'ınızın arkasındaki numara sizin ilk şifreniz oluyor onunla giriş yapacaksınız. Daha sonra tabiki hemen şifrenizi değiştirebilirsiniz.

Ben daha sonrasını fotoğraflayamadım çünki aktive ettiğim için ama kısaca anlatayım. Kısa sorular çıkacak karşınıza bilgilerinizi dolduracaksınız telefon numaranızı falan gireceksiniz. En son Watsons a mesaj atacaksınız kart numaranızı yazarak. Ve kısa zaman içerisinde size kartınızın aktive edildiğine dair bir mesaj gelecek ve bitti bu kadardı 1 gün sonrada 100 puanınız yüklenecek. Telefon uygulamalarında da durum aynı görüntü olarak yapmanız gerekenlerde aynı.

6 haftadır sanırım artık ustası oldum :) sorusu olanlar bana herşekilde buradan, mail üzerinden veya nasıl kolaylarına gelirse sorabilirler seve seve yanıtlarım. Umarım birazda olsa anlatımımın faydası olur:)

Sevgiler

23 yorum:

  1. Bebişim ben de kullanamıyorum, ne olacak bizim bu durumumuz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebemm ben watsons a yazdım ilettik biz dediler ama 2 hafta geçti hala birşey yok hala kullanamıyorum ki ilk 2 alışveriş puanlarımda yüklenmemişti kartıma kala kaldık emi:) bırak burada başka şube de yok ben napcam bilmem olcak 100 bin puan falan sanırım rekor kırcam sonra:)))

      Sil
  2. ben bunu yaptığım halde 100 puanım hala yüklenmedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normal şartlarda hemen yükleniyor alışveriş fişinizle birlikte size puanlarınızın olduğu fişi vermedilerse kartı geçmediler demektir bunu watsons a bildirin bence elinizde fiş duruyorsa onun resminide gönderin

      Sil
    2. ben watsons kartını aldım ama aktive edilmiyor kaç kere denedim lütfen yardım edin

      Sil
  3. Anlatiminiz icin cok tesekkurler yalniz ben dedikleriniz yaptiktan sonra 2322 ye kart numarasi ve yeni olusturdugum siftemi yazdim 2322 e gonderdim ama hep sifre ve numaraniz birbiriyle uyusmadi yaziyor ne yapabilirim lutfen bana yardim edin:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kayıt olduktan sonra şifrenizi değiştirdinizmi? bendede o hata ilk seferinde olmuştu ama 2. sms te kabul etmişti tam olarak hatırlamıyorum ama ya telefon numaranızın başındaki 0 ile alakalıydı yada kart numaralarının ayrı yazılmasıyla alakalı bir sorundu

      Sil
    2. Kart numarasını boşluksuz yazdıktan sonra bir boşluk bırakıp yeni şifreyi yazmıyor muyuz? Ben öyle yaptım kabul etmedi

      Sil
    3. Hangi şifreniz o an için geçerliyse onu yazacaksınız şifrenizi değiştirdiyseniz yeni şifreyi değiştirmediyseniz kartın arkasındaki şifreyi

      Sil
  4. sms attığınızda ne kadar para kestiler?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben para kesilmedi diye hatırlıyorum veya 1 sms lik kesilmiştir absulut birşey olsaydı unutmazdım:)

      Sil
  5. 2322 ye attığım smslerde uyuşmazlık olduğu söyleniyor bikaç defa denedim ve hepsinde paramı aldı ne yapmalıyım? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eger sms ile olmadıysa direkt müsteri temsilcilerini arayın

      Sil
  6. Canım gratis ve watsons kart için ne tür bilgiler istiyor ve ben azerbaycanlıyım uyu olabılırmıyım örnek olarak yazarsan çok memnun olurun şimdiden tşk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım watsons a direkt mobil uygulamadan veya internetten başvurabilirsin gratis için ben bayii den form doldurmuştum ama bende alman vatandaşıyım tabiki sende üye olabilirsin kolaylıkla

      Sil
    2. Merhaba dün bu kartı aldım yanlız ilk denememde Sayfama girebildim sonra yeni şifreyi veya eski şifreyi kabul etmedi bi türlü giremiyorum mesaj yolladım beş kere kabul etmiyor uyusmuyor diyor çok sinir oldum sana mesaj atmak için hesap kurdum ve bu kartı nasıl iptal edebilirim ? şimdiden teşekkür ederim ..

      Sil
    3. selam canım şifreni yeniden oluşturmak için 444 99 87 yi ara kart numaranı soracaklar ve telefonuna yeni bir kod gönderecekler ondan sonra tekrar üyeliğine girebilirsin

      Sil
    4. pekala çok teşekkür ederim memnunmusum kartdan sence cuzdanda durmaya değer bi kart mi ?

      Sil
    5. ben 1,5 yıldır kullanıyorum yaklaşık ve çok memnunum zaten öyle böyle alışveriş yapıyordum şimdi en azından alışverişlerimden puan kazanıyorum ve o puanla ürün alabiliyorum bir artısı da extradan indirimler oluyor kart sahiplerine

      Sil
    6. zor puan birikiyor diyorlar o yönden sorun olur diye düşünüyorum bazen de biriken puanı kullandirmiyolarmis sistem bozuk vs diyerek. Bu arada benim sorun da çözüldü :)) ben kartı dün aldım 130 puan var suan bir daha ki aralık ayına kadar mı geçerli yani bu sene sonuna kadar mı yoksa seneye aralık ayına kadar mı ?

      Sil
    7. benim bildiğim 1 yıl geçerlilik süresi olduğuna dair tabi değişiklik olduysa o konuda şuan bir fikre sahip değilim:) ilk başlarda evet sistem çok sorun çıkartıyordu ama sonrasında ben hiç sorun yaşamadım kullanırken

      Sil
    8. pekala çok teşekkür ederim iyi günler :))

      Sil
  7. Telefon numarasını bi türlü giremiyorum son iki hanesini yazmıyo

    YanıtlaSil