18 Ocak 2014 Cumartesi

Yurtdışı Sitesi Alışverişimmmm




Bundan bir hafta önce çok istediğim Real Techniques fırça setlerini Beautyjoint sitesinden sipariş verdim çok ama çok uygundu fiyatı Türkiye deki satış noktalarna göre ama tabiki korkularım olmadı değil gümrüğe takılacak mı ne olacak geri mi gidecek nasıl olacak diye sayfaya da siparişimle birlikte bu durumu biraz anlattım saolsunlar kozmetik ürünleri olduğunu yazmamışlar bu nedenle hiç sorun yaşamadım tabi ptt kargo ile geldiği için saolsunlar 15 ocaktan beri dağıtımda görünen fırçalarım anca üst üste telefon ısrarımdan sonra bugün elime ulaştı:) bugün benden mutlusu olamaz anlayacağınız:)))





Fiyatlarına gelince 
Core Collection Seti 21.99 Dolar
Chapman Your Eyes/Enhanced Starter Set 21.99 Dolar
Stippling 11.99 Dolar
Kargo 12.21 Dolar 

Toplam 68.18 Dolar tuttu hepsi yani buradaki fiyatlardan çok daha uyguna geldi bana ve çok kısa bir süre içinde çok mutluyummmm.

14 yorum:

  1. Güle güle kullan canım, uyguna gelmiş baya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canımmm evet baya bir uyguna geldi:)

      Sil
  2. Güle güle kullan kuzum, hakikaten uyguna gelmiş

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım cidden çok uyguna gelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim evet fiyatı görünce bende ilk gözlerime inanamamıştım:))

      Sil
  4. iyi gunlerde kullan harikalarmıs :)

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan :) ben de istiyorummmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürker darısı başınıza diyeyim o zaman:)

      Sil
  6. KArgonuz elinize ulaşmış, güle güle kullanın;) Ben de ikinciye verdim siparişleri ama bu sefer daha öncekininin geldiği süreyi geçmesine rağmen hala ulaşmadı elime, umarım benimde PTT den kaynaklı bir ufak bir gecikmedir umarım;) Fırçalar çok tatlı. Güle Güle kullanın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm sorunsuz ulaştı elime çok şükür PTT de de cok takılıyor maalesef ben kac kere aradım amerikadan gelmesi daha kısa sürdü ptt den gelmesinden :) umarım sorunsuz gelir sizinde 2. siparişiniz:)

      Sil