17 Ocak 2014 Cuma

Tanaçan Kozmetik China Glaze Alışverişimmm




Geçen hafta birçok kozmetik sitelerini gezdim alışveriş yapıcam ya:) ojelerimde renklerim azalmaya başlamıştı ve Tanaçan Kozmetiğe girdim China Glaze ojeler hepimizin bildiği şu mehşur marka yani:) aman tanrım bak bak bak ama seçim yapama neden? o kadar çok renk çeşitleri varki insanın hepsini birden alası geliyor tabi kendimizi durduralım yavaş yavaş alalım ama işte insanlık hali bayanların hassas noktası:) Ki ben birde alışveriş yapacağım siteyi sadece ürünleriyle gezmem bütün bölümlerini tek tek gezer ona göre yaparım alışverişimi yani kısacası netten bile alışverişim uzun sürer benim:) Tanaçan Kozmetiğin sayfasında şu yazı çok ama çok hoşuma gitti benim o nedenle bunu da sizinle paylaşmak istedim bence çok güzel ve doğru bir yazı:)

Neden China Glaze?
Çünkü tırnaklarınız sizi anlatır! Duygularınızı, hayat stilinizi,
zevklerinizi ve hatta o gün nasıl hissettiğinizi en iyi ifade eden
parçanızdır tırnaklarınız. Her bir renk ayrı bir hikâyeyi, olayı
ve duyguyu temsil eder. Ümidi, mutluluğu, utangaçlığı, muzırlığı ve cazibeyi
görebiliyor musunuz? Bunların hepsi sadece bir
renk değişimi ile gerçekleşiyor. Sizin içinizde kaç kadın var? China Glaze renkleri ile onları dışarı çıkarın!


Bu yazıyı çok ama çok beğendim paylaşmasam içimde kalırdı :)

Tabi China Glaze hakkında birkaç şey daha okudum onlarıda sizi bilgilendirme açısından yazmak istedim:)

China Glazenin isim anlamını ben önceden hiç düşünmemiştim onuda sitesinde okudum. China nın anlamı cini, porselen demekmiş Glaze nin anlamı ise ışıltı, parlaklık demekmiş yani toplamı :) Porselen Parlaklığında tırnaklar demek oluyormuş. Ve biliyormuydunuz bilmiyorum China Glaze ojeler ile Ebru sanatını bile uygulayabiliyormuşsunuz ne kadar ilginç.



Neyse artık gelelim alışverişime dimi ama:) geçen hafta sipariş verdim ve elime geldi ama bir türlü yazısını hazırlayamadım neden çünki tırnaklarım kırıldı ve kısa tırnakla çekmek istemedim göz zevkinizi bozmamak için gittim takma tırnak aldım onuda bir ara yazıcam inşallah ama sinirden resimlemeyi unuttum berbattı tırnaklar ama sizi daha fazla bekletmemek için taktım çektim ve çıkarttım:)  resimli anlatıma başlayalım :)


Renk olarak 80831 Recyle rengi hoş bir gri renk bende gri renk oje yoktu ondan alayım dedim nolur nolmaz:) daha öncede China Glaze ojelerini kullandım elimde olanlar da var neslihancım dan gelenlerde:) fiyatı sitede 18 TL ama bu sizi yanıltmasın durduğu yerde kolay kolay kurumaz ml olarak diğer ojelere göre daha fazla sürüşü tek kat bile yetiyor ve fırçası sürüşte çok kolaylık sağlıyor ve hiçbir fırça darbesi belli olmuyor tırnakta kalıcığıda içindeki Çin Kili sayesinde oluyor. 


























Elimde olan bir diğer China Glaze ojesi tek tırnak modasından:) Renk No: 80654 Pizzazz

Ben Kendi Adıma China Glaze Ojelerini Seviyorum ve hepsini almak istiyorummmm nasıl yapcaz bilmem:)


Siz Nasıl Buluyorsunuz China Glaze Ojelerini?







4 yorum:

  1. güle güle kullan canım pizzazz harika bir ojedir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canımmmm evet birçok renk oje ile sürülebilecek tarzda bende çok sevdim :)

      Sil
  2. Rengine bayıldım, tırnak maceranı merak ettim kuzum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım çok hoş bir rengi var tırnak maceram felaketin de ötesiydi birdahamı asla kısada olsa kendi tırnaklarım dicem ama durabilcemmi bilmiyorum ama o markayı birdaha asla almam :) en kısa zamanda yazıcam onuda canım:)

      Sil