4 Ocak 2014 Cumartesi

The Balm / Nude Tude Paleti




The Balm ürünlerinden aldığım size ve kendime :) çekilişte veriyorum ya:) onuda yakından tanımak isteyenlere bir fırsat:)





































Palet gerçekten bir harika The Balm ın birçok ürünleri öyle gerçi:)


Geçelim denemelere ışık olayını hatırlatıyorum tekrar kusura bakmayın:)


Sassy Snobby ve Stubborn renkleri hafif simli ve çok açık renklerde
Sassy hafif simli beyaz renk
Snobby hafif simli altın rengi
Stubborn hafif simli pembemsi bir ton



Stand*office Selfish ve Sultry renkleri 
Stand*office simli çok açık bir kahve tonu
Selfish simli orta bir kahve tonu
Sultry mat koyu bir kahve tonu



Sophisticated Seductive ve Sexy renkleri
Sophisticated simli siyah üzeri renkli simler 
Seductive simli orta kahve tonu
Sexy mat çok hoş bir bordo rengi



Silly Serious ve Sleek renkleri
Silly simli siyah üzeri bakır renk simler harika ama resimde görünmüyor maalesef
Serious mat siyah renk
Sleek mat koyu kahve bir ton 


Resimlerde göründüğü gibi çift taraflı fırçasıda var bu paletin içinde harika dimi:)

Sizce Nasıl?


7 yorum:

  1. Bu palete bayılıyorumm toprak tonları her zaman kullanmak için ideal. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım renk tonları çok güzel:) çok saol:)

      Sil
  2. Renkler harika her kıyafete uygulanabilecek tonlar bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. Bende bulabildim nihayet, güle güle kullan canımcım, gerçekten çok güzel palet

    YanıtlaSil
  4. Stand offish rengi benim favorim sanırım ilk onu bitiricem :) Bana da beklerim...

    YanıtlaSil