3 Ocak 2014 Cuma

Nesneslis Blogundan Hediye Kazandım Ama Ben:)




bir sürü blogger arkadaşlarla olduğu gibi az da olsa Nesneslis blog yazarı sevgili Neslihan ilede sohbetimiz vardı hani birbirimizi çok iyi tanımıyoruz ama sohbet işte:) bu aralar çekilişlere katılayım dedim boş durmayayım güzel de çekilişler vardı hani:) ve Neslihanın Blogunda da birkaç çekilişe katıldım 28 aralıktı hiç unutmuyorum hergün arasıra olduğu gibi instagram hesabıma girdim ve birden direk karşımda Sevgili Neslihanın Blog Çekilişinin Sonucunu Gördüm üzerinde benim ismim ve paylaşımım yer alıyordu nedendir bilmem ama ismimi görür görmez instagramı kapadım:))) kapadım ama içim içimi yiyor tabiki :) gene açtım baktım gerçektende benim ismim yazıyor:) ve ben şoklardaydım :) bir süre atlatamadım desem yeridir :) ve hiç vakit kaybetmeden sevgili Neslihan hediyelerimi hazırlamıştı bile 31 Aralık ben hediyesiz bir yılbaşına girme hayal kırıklığı içindeyken akşam üzeri kapı çaldı bir baktım kargoooooo ve ben ne yaptım dersiniz sevincten kargocunun yanaklarından öpmüşüm eşimde noluyo der gibi bana bakıyo:)))) 


Ve ben o paketi bir süre açamadım o kadar güzel bir pakettiki bir süre izledim:)

ve bana çok güzel yeni yıl dilekleriyle bir kartta koymuş içine baksanıza açılırmı bu paket:)


Tabi hemen sevgili Neslihana elime ulaştığına dair bilgi verdim o benden dahada çok sevindi:) ve tabi bir süre sonra Lival'in de biraz ısrarıyla paket açıldı:)

China Glaze den 2 adet Oje denemem için numuneler ve o harika paketin içinde birde harika bir kutu çıktı iyimi diğerini zor açtım bunu nasıl açayım ama:)


ve tabi yine Lival'in ısrarı ile bir süre sonra o kutuda açıldı:)

içinden çıkan ürünlere diyecek bir söz dahi yok ve bana süpriz yaparak benim bayadır aradığım ama bir türlü bulamadığım The Balm ın Put A Lid On It far bazınıda koymuş içine yakınında olsam direk gider boynuna sarılırdım :)

Gelen Hediyelerim
The Balm Put A Lid On It
YSL Fondöten
Lancome Hypnose Rimel
Lancome Siyah Göz Kalemi
Lancome Göz Makyaj Temizleyici
Sehpora Işıltılı Harika bir Far
Benefit Erase Paste 
Benefit The Pore Fessional
2 Adet China Glaze Oje
Ve Numunelerim


çok ama çok mutlu oldum ben ve yeni yıla hediyesiz girmedimmmmmmm:)

Neslihanın Blogunu Takip Etmek İsteyenler Tık Tık 

4 yorum:

  1. :)) güle güle kullan canım şansın hep devam etsin

    YanıtlaSil
  2. Canım benimmmmm hep mutlu ol Şansın daimm olsunnn :) Çok dua ettim yılbaşına yetişssin diye :) 2014 senin yılın olsun.Bu çekiliş sayesinde seni tanımak beni ayrıca mutlu etti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım cekilisten çok senide ben tanımaktan çok çok mutlu oldum 2014 hepimizin bloggerlar yılı olsun:)

      Sil