10 Aralık 2013 Salı

Doğal Kozmetik ve Bakım Ürünlerine Sahip Olmak Artk Villegrup İle Çok Kolay






Geçen hafta düzenlediğimiz 2013'e Veda etkinliğimizde Villegrup'ta bizi yanlız bırakmayarak bize Sponsor olan firmalarımız arasında ben ürünlerini kendi adıma söylüyorum:) çok sevdim ve bu nedenle sizlere de tanıtmak istedim.


Karay Kozmetik ; Villegrup bünyesinde bulundurduğu doğal kozmetik ve bakım ürünlerine www.hepsiville.com sitesinden kolayca sahip olma imkanını sunuyor.




El Kremleri




Vücut Kremleri




Yüz Kremleri


Cilt bakımınız için 5 farklı aroma ile el,yüz ve vücut kremlerini kullanabilirsiniz




Banyo Tuzları


Cilt bakımınız için 5 farklı aroma ile duş ferahlığınız ve ölü derilerinizden kurtulmak için banyo tuzlarını kullanabilirsiniz.




Sabunlar


Deri hastalıkları, cilt rahatsızlıkları, saç dökülmesi ve kepeklenme gibi sorunlarınıza yardımcı olacak 70'e yakın sabun çeşidi ile online alışveriş sektörüne giriş yaptı.




Kampanya ve indirimlerden haberdar olup faydalanmak için facebook.com/hepsiville ve twitter.com/hepsiville sayfalarını takip edebilirsiniz.

1 yorum:

  1. Cok renkli ve guzel gorunuyorlar. En kisa surede denemeyi dusunuyorum:)

    YanıtlaSil