14 Kasım 2013 Perşembe

Raya Organik





"Bütün renkler hızla kirleniyordu,



birinciliği beyaza verdiler." demiş şair.



Doğa da, yediklerimiz de hızla kirleniyordu.
Yediklerimizle birlikte ruhumuz da, iyi enerjimiz de hızla kirleniyordu.
Ülkemizin temiz kalmış, korunmuş topraklarında iyi yürekli, sabırlı, azimli birileri bunca kirlenmeye rağmen kararlılıkla 'temiz tohumlar' yetiştirmeye ve 'temiz besinler' üretmeye devam ediyorlardı ama hepimiz kolayca ulaşamıyorduk onlara.
Hayatı, doğayı ve mutfağımızı temize çekmek için biz ne yapabiliriz diye düşündük.
Raya, mutfağımızda organik evrimi başlatacak olan bu organik ürünlere hepimiz için ulaşmaya ve onları mutfağımıza getirmeye karar verdi
Tek tek bütün organik bahçeleri dolaştı.
Bozulmamış tohumlarla tarım yapan çiftcileri ayrı ayrı ziyaret etti.
Onlara hayalini anlattı.
Raya'nın hayaline heyecanla ortak olan bu çiftçiler, şimdi Raya ile birlikte mutfağımızın organik hazinesini zenginleştiriyorlar.

Bana ürün gönderiminde bulunmuşlar kendilerine çok çok teşekkür ediyorum ve ürünlere bakıldığında gerçekten farklılığını anlıyorsunuz lezzet olarak daha hepsini deneyemedim denedikce blogumda yer vermeyi düşünüyorum şuan için sadece sele zeytinini denedim ve ben böyle zeytin daha hic yememiştim tadi harika.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder