14 Kasım 2013 Perşembe

Lisca: İç Giyim Modasında Son Nokta





İç giyim, mayo ve gecelik modasına yön veren tasarımlarıyla Doğu Avrupa’nın lider markalarından  Lisca, zengin ürün gamı ve büyük bedenlere de hitap eden koleksiyonuyla 2009’dan beri Türk kadınıyla buluşuyor. 1955’ten beri Avrupalı kadınların gözdesi olan Lisca, bugün Türkiye çapında iki yüz elliye  yakın satış noktasıyla iç giyimde mükemmeli arayanların birinci tercihi oluyor.


Her sezon iddialı koleksiyonlarıyla öne çıkan markanın zengin ürün gamında iç giyimden mayoya, gecelikten bluza kadar pek çok seçkin ürün yer alıyor. Stil sahibi kadının renkli iç dünyasından ilham alan Lisca, güzellik yolculuğunda kadınların en büyük yardımcısı oluyor. Kadınların dilinden çok iyi anlayan marka renk, desen ve model zenginliğiyle beraber ürünlerinin mükemmel kalıpları ile dikkat çekiyor. Zarif, estetik, rahat ve kullanışlı Lisca ürünleri, kadının şiirsi güzelliğini tamamlıyor.
Lisca kadını seçtiği ürünlerle gün boyu kendini şık, rahat, farklı, özel, renkli ve enerjik hissediyor. 

70 bedenden 110 bedene, A kaptan G kaba kadar  uzanan  zengin ürün gamıyla özellikle sütyen üzerine uzmanlaşan marka, mayo ve gecelik alanında da iddiasını koruyor.  Sütyen seçiminde büyük beden kadınların korkulu rüyasını sona erdiren marka, mükemmelden azıyla yetinmeyenlere hitap ediyor. Kadının doğal güzelliğini ortaya çıkaran Lisca ile her kadın aynalarla barışıyor. Avrupalı kadının favori iç giyim markası Lisca, zor beğenenlere bile iç giyime dair aradıkları her şeyi tek adreste bulma fırsatını sunuyor.


1955’ten beri iç giyimde bir dünya markası olan Lisca’nın üretiminin büyük kısmı Slovenya ve Sırbistan’da gerçekleşiyor. Doğu Avrupa ve eski Yugoslavya’nın lider markası Lisca, İsviçre’den  Almanya’ya, Rusya’dan  Avusturya’ ya, İtalya’dan  İspanya’ ya kadar dünyanın pek çok ülkesinde yer alan toptan satış kanalları ve yüzün üzerindeki “monobrand mağaza” ağıyla dünya iç giyim modasına yön veriyor.



İç giyimde Avrupalı kadınların tercih ettiği markalardan olan  Lisca 2009’dan beri geniş bayii kanalı aracılığı ile Türk tüketicisiyle buluşuyor. Türkiye’de ilk mağazasını İzmir Alsancak’ta açan stil sahibi bu Avrupalı, Türkiye pazarında İntimoda Tekstil distribütörlüğünde hizmet veriyor.

 Türkiye genelinde iki yüz elliye yakın satış noktasıyla tüketicisiyle buluşan marka, iç giyimde mükemmeli arayanların birinci tercihi oluyor.
58 yıllık kalitesiyle dünya modasını takip edenlerin yakından tanıdığı Lisca, güzelliğiyle hayran bırakan kadının markası olarak biliniyor.


Türkiye pazarına son derece iddialı giren Lisca’nın Türkiye distribütörü İntimoda, aynı zamanda Madonna ve Lady Gaga gibi pek çok ünlünün tercihi “Emilio Cavallini”yi de ithal ediyor. İntimoda Tekstil’in sahibi Cem Büyüktosun Türk kadınını dünya iç giyim modasıyla buluşturmaktan gurur duyduklarını belirtiyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder