30 Ekim 2014 Perşembe

Catrice Cosmetics Camouflage Cream





Yine Yeni Yeniden Merhaba Herkese:)

bugün Türkiye de bulunmayan Catrice Cosmetics in bir ürününden bahsetmek istiyorum. Annem Almanya ya gittiğinde sipariş verdiğim ürünlerin arasında olan Camouflage Cream deneyimimi anlatmak istedim sizlere.




Catrice Cosmetics sitesini gezerken bu ürün çok ilgimi çekmişti açıklamasında yüzünüzde neleri gizlemek istiyorsanız gizliyor kırmızılıkları kapatıyor yazısı özellikle almama sebep yazılarından biridir. Kıvamı kapatıcıdan daha koyu. Bu ürün toplam 3 renkte mevcut bendeki rengi 020 Light Beige.


kapatıcılığa gelince ben bazen yeri gelince sadece göz altlarıma kullanıyorum ama bazen yüzümün belirlenen noktacık sivilce ve kırmızılıklarada kullanıyorum ve kapacılığına son derece hayran kaldığım bir ürün. Yüzünüzün her bölgesine bile uygulayabilirsiniz ve sürdüğünüzde yumuşacık kadifemsi bir his oluşuturuyor. Göz altlarıma kullandığımda bazen hiç fondöten veya bb cream kullanmadan sadece pudra ile sabitleyerek bile dışarıya çıkabildiğim bir ürün. Cildinizde çok büyük problemler olmadığı müddetçe rahatlıkla kapatacak bir ürün yüzüme bile uyguladığımda ve dağıttığımda üzerine hiçbirşey sürmeden dışarıya rahatça çıkabiliyorum yani sadece bu ürün uygulanarak bile makyaj yapılabilir. Bu markanın Türkiye ye gelmesini gerçekten çok isterim hem ürünlerinin kalitesi bakımından hemde fiyatı bakımından.


Sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder