3 Aralık 2015 Perşembe

Catrice Nude Illusion Make Up





Merhaba,
bugün ülkemize kısa bir süre önce gelen Catrice markasına ait Nude İllusion fondöteni hakkındaki yorumlarımı iletmek istedim sizlere. İsyanımıda yapmadan edemeyeceğim Rossmann da satılıyor birtek ve bu mağaza da maalesefff Edirne de bulunmuyor:) Aslında aklımada hiç olmayan bir üründü ama görünce nedense almadan edememiştim:)




Bendeki rengi 015 Nude Vanilla alt tonu sarı olan bir renk bu. Bu ürünün toplam 5 rengi bulunuyor. Şişesinin tasarımı çok hoşuma gitti ve görünümüde mat bir şişe. Şişenin ucundaki aplikatörden isterseniz elinize alarak yüzünüze uygulayın isterseniz fırçaya veya beautyblender a ben en güzel sonucu beautyblender ile aldım. Yanlız dikkat aplikatöre çok az bir basınç bile uygulasanız fazla bir ürün geliyor bu nedenle dikkat edin.



Ürün hakkındaki yorumlarıma gelince ilk önce ismine bayıldığım ve aldığım daha sonra ise kendisine bayıldığım bir ürün. İnce bir yapısı olmasına rağmen çok yoğun ve kapatıcılığı gerçekten çok güzel. Cildinizde aşırı bir bozukluk mevcut değil ise gerçekten çok seveceğinizden eminim. Bitişi ise doğal bir mat görünümünde hani pudra sürmüşsünüz gibi değil ama mat bitişli. Karma cildime ve kalıcılığına gelirsek pudra ile sabitlediğimde gün boyu tazelemiyorum ama pudra kullanmaz isem T bölgende hafif parlama oluyor. Bir artısı da üründe UVA/UVB bulunuyor. Ürün 30 ml ve ben makyajımda öncelikle aplikatörden elime sıkıyorum ve 1,5-2 sıkış tüm yüzüme ve boynuma uygulamak için yetiyor. Almanya dan aldım ama şuan kaç paraydı tam olarak hatırlamıyorum 8-9 euro civarında diye kalmış aklımda. Umarım istanbula gittiğimde bir rossmann da denk gelirim ve yedeklerim olmadı yine sipariş vericem artık:) Yani kısacası doğal mat görünümlü ve cilt renginizi eşitleyen kapatıcılığı gerçekten iyi olan bir fondöten arıyorsanız tam size göre:) Birde almadan önce mutlaka deneyin şişenin dışından bakıldığında renk daha koyu görünüyor fakat kullandığınızda daha açık bir renk çıkıyor bu nedenle ne yapıyoruz denemeden almıyoruz:)

Sevgiler...

6 yorum:

  1. canım çok özlettin kendini ama dön artık aramıza :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. döndüm canım artık hızlı bir şekilde giriş yapıyorum tekrar:)

      Sil
  2. Maaalesef bana hiç bir fondöten iyi gelmiyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cildinizin yapısı ile alakalı sanırım o halde tabiki kullanmamak gerek. Ama biraz daha araştırırsanız mutlaka cildinize uyan bir marka vardır.

      Sil
  3. Kuru cilt için uygun değil diyorsunuz yani?😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildimde kurudur sadece T bölgem sorunlu ben çok severek kullanıyorum T bölgemin parlamaması içinde pudra ile sabitliyorum

      Sil