26 Kasım 2015 Perşembe

Johnson's Baby Parlaklık Serisi İle Prenseslerimizi Düşünmüş






Uzunnn bir aradan sonra merhaba herkese:) özlemişim bloguma yazı yazmayı başlayınca ilk bunu farkettim:) Bugün bize daha doğrusu prensesime Watsons tarafından gönderilen Johnson's Baby Parlaklık serisinden oluşan bu 2 ürünü anlatmak ile başlamak istiyorum:)


ben Johnson's Baby ürünlerini çocuklarım doğduğundan beri kullanıyorum. Alkol ve paraben içermediği içinde içim gerçekten rahat bir şekilde kullanıyorum. Bu markaya güvenmemin bir sebebide ben bu markayı çocukluğumdan beri biliyorum. Neyse konumuza gelelim:) Johnson's Baby prenseslerimiz için harika yeni ürünler üretmiş bu ürünlerde en çok sevdiğim ise kolay tarama spreyi oldu:) bu set geldiğinde ben yurtdışında tatildeydim gelir gelmez böyle bir setle karşılaşınca çok mutlu oldum hatta kıskançlık bile yapacaktım az kalsın bize niye yok böyle ürünler böyle güzel sunum ile diye:))


Tanıtımı şöyle:

Işıldayan Parlaklık Kolay Tarama Spreyi


Johnson's Baby Shiny Drops Kolay Tarama Spreyi gerçek göz yakmayan formülüyle, saçın doğal parlaklığının artmasına, dolaşmasını engellemeye, ipeksi bir yumuşaklıkta kalmasına ve sağlıklı görünmesine yardımcı olur. İpek proteinleri dokunuşu ve bir damla argan yağı içerir. Alerji riskini minimize edece şekilde formüle edilmiştir.


Benim prensesimin saçları çok gür olduğu için bu tür tarama kolaylığı spreyler olmadan çok zor taranıyor ki bilenler bilir ben Edirne de yaşıyorum ve aradığım birçok ürüne kolaylıkla ulaşamıyorum. Bu ürünün çıkması bizi o kadar memnun ettiki anlatamam alışverişe çıkar çıkmaz stok yapmayı planlıyorum:) ürün ise 200 ml den oluşuyor ve tavsiye edilen satış fiyatı 14,90 TL. Biz kullanmaya başladık birkaç gündür ve şimdiye kadar 1 markanın bu ürününü kullanmıştım ama bunun gerçekten çok daha etkili olduğunu gördüm ve saçlar kurudukça azda olsa gerçekten ışıltı veriyor.


Diğer ürün ise


Tanıtımı şöyle:

Işıldayan Parlaklık Şampuan


Johnson's Baby Shiny Drops Bebek Şampuanı gerçek göz yakmayan formülüyle, saçın doğal parlaklığının artmasına, dolaşmasını engellemeye, ipeksi bir yumuşaklıkta kalmasına ve sağlıklı görünmesine yardımcı olur. İpek proteinleri dokunuşu ve bir damla argan yağı içerir. Alerji riskini minimize edece şekilde formüle edilmiştir.


Bu şampuanı daha kullanmaya başlamadık o nedenle kesin bir bilgisini iletemeyeceğim ama şimdiye kadar kullandığım bu markanın şampuanlarından çok memnunum o nedenle bundan memnun kalmayacağımı hiçmi hiç sanmıyorum:) Bu ürün 300ml, 500ml ve 750 ml olarak satışta önerilen satış fiyatları ise 300ml 6.90 TL, 500ml 10.90 TL 750ml 14.90 TL.




Watsons a bizi bu ürünler tanıştırdığı ve deneme şansı verdiği için prensesim ve ben teşekkür ederiz:)


Sevgiler...

4 yorum: