24 Temmuz 2014 Perşembe

Pastel Profashion Matte Lipstick Deneyimim




Merhaba Herkese,
bundan yaklaşık 1 ay önce sevgili Ece ile birlikte düzenlediğimiz #özelizbizbloggerizbiz etkinliğimizde Pastel  de bizleri yanlız bırakmayarak çıkardıkları yeni ürünlerini hem bize tanıtıp hemde denememiz için hediye etmişlerdi Pastel ilk Mat Rujunu çıkarmıştı ve tabiki biz hepimiz merakla denemeyi bekliyorduk:) bize güzel bir set verdiler ve içinde Profashion Mat Ruj da vardı. O günden beri ben bu ruju ve daha sonraki aldığım rengini çok severek kullanıyorum ve deneyimlerimi sizinle paylaşmak istedim:)






benim şirin kutumdan çıkan mat rujumun rengi buydu çok hoş bir renk birazdan daha detaylı resimleri gelecek:) ama benim aklım hep Serap ımın etkinlikte sürdüğü renkteydi bulursam hemen alacağım diye düşünmüştüm ama yeni seriler Edirne mağazalarına gelene kadar genelde aradan bayağı bir zaman geçiyor bu nedenle zor bulurum diye düşünürken Edirne Watsons ta o hafta daha buldum:) 


işte Serap ımın sürdüğü bu hoş mat pembe renkte kalmıştı gözüm ve Serap ımada çok yakışmıştı


tatammmmm ve işte karşınızda o harika pembe mat ruj hala daha bayılarak kullanıyorum bu rengi:)

Pastelin Profashion Matte Ruj Serisinde toplam 8 renk seçeneği var aşağıya resim ekliyorum görsel Pastelin kendi sitesinden alıntıdır. Rujlar mat ve uyumluluğu açısından sanırım ambalajlarını da mat olarak yapılmış ve çok hoş olmuş.



Gelelim bendeki renklere ve deneyimlerime Apricot rengi ile başlamak istiyorum.

Dediğim gibi ambalajı mat ve kendi yapısıda mat olan Apricot rengi ruj gerçi burada rengi hafif daha koyu çıkmış.


dudakta duruşu bildiğimiz şeftali rengi yani:) No: 555 Apricot rengi


Gelelim 2. olan Hot Fuschsia ya

Mat rujların ambalajlarının hepsi aynı şekil mat siyah.


burada biraz bulanık çıkmış kusura bakmayın ama bayılarak sürdüğüm renk bu işte:) No: 554 Hot Fuschsia rengi.

ikisinin rengini yanyana görmek isteyenler olur diye bu resmi de eklemek istedim.

Yorumlarıma gelince ben 2 rengi de çok severek kullanıyorum pembe olan biraz ağırlıkta olsada:) daha ilk sürüşte renk vermesi gerçekten mükemmel. Tabi daha koyu olarak isterseniz üzerinden geçebilirsiniz. Ruj mat olmasına rağmen çok güzel nemlendiriyor dudakları. Kalıcılık maalesef orta seviyede ki ben dudaklarımı koparan biri olarak her rujda yaşadığım şey sürekli yenilemem gerekiyor:) çizgilere hafif dolma yapıyor maalesef ama ben herşeye rağmen gayet başarılı buldum özellikle hemen rengini vermesi çok çok hoşuma gitti. Pastel kozmetiğin son zamanlarda bu konuda gerçekten güzel şeyler çıkardığını görmek benim hoşuma gidiyor. Yazlık bir ruj arıyorsanız eğer kesinlikte tavsiye ederim.

Rujların fiyatı 14,90 TL idi

Almak isteyenler Pastel in online sitesinden veya satıldığı mağazalardan alabilirler. Edirne Watsons ta var ki diğer illerdeki Watsonslar da hayli hayli vardır:)

Sevgiler



2 yorum:

  1. İkisinin rengi de muhteşem.Ama 555 tam benliik :)

    YanıtlaSil
  2. 552si var harika bir kirmizi. Ask yasiyorum kendisiyle

    YanıtlaSil