10 Haziran 2014 Salı

Gratis Wet'n Wild Lansmanı





Herkese Merhaba,
geçen hafta çarşamba günü yani 04.06.2014 te Gratis in Nişantaşı Hardal da düzenlediği Wet'n Wild lansmanına katıldım. Yolculuğumda baya bir maceralı geçti diyebilirim:) saat 19:00 da başlayacak lansmana yetişebilemek için Edirne'den saat 15:00 te yola çıktım:) İstanbul trafiği felaket olduğu için arabayı forum da bıraktık oradan metro ile gitmeye çabalaık başardık ama o aradaki süre varya az yürüyecektim ama o kadar azdı ki yürüme mesafesi anlatmakla bitmez:)) 



Gelelim Resimli Anlatımlara çok güzel bir lansmandı yeni bloggerlar ile tanışmak sürekli netten yazıştığınız bloggerlarla sohbet edebilmek harika birşeydi. En güzeli de Wet'n Wild ürünlerini incelemek ve benim deneyimimle mıncıklamaktı:)) herseferinde dile getiriyorum artık herkes bilir Edirne Gratis'e daha Wet'n Wild gelmedi ama sözünü aldım en kısa sürede Edirne'ye ve bulunmayan mağazalarda yerini alacakmış:) 

Biz bloggerlara hoşgeldiniz konuşması yapılıyor kendilerine gerçekten ilgi alakaları için çok teşekkür ediyorum ve ne sorarsak soralım usanmadan bizlere yetişerek her sorularımızı cevapladılar çok teşekkürler gerçekten.


ışıktan dolayı resimlerim maalesef çokta güzel çıkmadı renk renk ojeler bizi bizden aldı o akşam:)


rujların pigmentasyonları süperdi anlatamam ama lipgloss ları denemeyi unutmuşum resimde görünce farkettim nasıl oldu anlamadım:) rimeli da daha denicem inşallah:)


Pudralar o kadar yumuşak ki sürüldüğünde sanki yüzünüzde pudra olduğunu unutuyorsunuz kadifemsi bir yumuşaklığı var. Eyeliner renkleri bir harika bayıldımmm pigmentasyonuna bayıldımmmm hiçbir diyecek kelime bile bulamıyorum. Kalemleride aynı renkler pigmentasyonlar kalıcılık gerçekten müthiş. 


Ve o muhteşem Wet'n Wild Far paletleri:) Pigmentasyonları bunlarında bir harika gerçekten ellerimiz bileklerimiz heryerimize denedik hepsini neredeyse:)


Yukarıda görülen 4 adet tekli ışıltılı farlar sağ üst taraftakini elime denedim birazdan resmini ekleyeceğim gerçekten Edirne ye gelir gelmez ilk aracaklarım arasında süper ötesi bir renk bir ışıltı harika.


Yorumsuz bayıldımmmmmm


Rujların renkleri çok güzeller. Sağ tarafta kalem ruj denen ama bu balm stain olan nemlendiren rujlardan. Ezgiciğimin eline sürdük ve sildik sildik çıkaramadık elinden rengi öylece gitti eve:)) kalıcılığını siz düşünün artık:)


Ayşegül ile sözle lansman yerine erken giderek lansman başlamadan birşeyler içecektik zar zor yetiştim:) ve kendiside ojelere dalmış durumda gördüğünüz gibi:)


Serapcığım lada sonunda biraraya gelebildik çok sevindim anlatamam fazla sohbet edemedik ama oda olacak inşallah yakında:)


Selin, Ezgi ben ve tabiki İrem :) çerçevede poz vermesek olmazdı:)


ve biz Wet'n Wild ürünlerini mıncıklarken kendimizden geçmişiz resmen:))


tanıtım masasındakiler yetmedi makyaj masasındakileride mıncıklarken yakalanmışım ben:))))


ve lansmandan sonra bize hediye edilen harika ürünler kullanmaya başladım bile yazıları yakında blogta olacak:)


Beni davet ettikleri için çok teşekkür ediyorum kendilerine ve en kısa zamanda Edirne Gratis te ürünleri bulmak dileği ile:)




9 yorum:

  1. İnşallah bir dahaki gelişinde bolca sohbet etme vaktimiz olur.Seni yüzyüze tanıdığıma çok sevindim <3 Yazına beni de dahil ettiğin çoook teşekkürlerrr <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım inşallah birdahaki sefere fazla fazla sohbet edebiliriz bende seni yüzyüze tanıdığıma çok memnun oldum

      Sil
  2. Seni gördüğüme sevindim canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım en kısa zamanda tekrar görüşeceğiz yine inşallah:)

      Sil
  3. Blogumda bir çekiliş başlattım katılırsan çok seviniiriiim!;
    www.1rimel1allik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Baksennn yaseminimuz gelmiş gitmiş bile oluyorum canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzumm işten öğleden sonra izin alarak gittim çok ızdıraplı bir yolculuk oldu gecede geri döndüm bitanem:)

      Sil
  5. Edirne'ye açılan gratiste wet n wild ürünleri satılıyor mu acaba bir bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef henüz gelmedi ama inşallah en kısa zamanda gelecekmiş bende sabırsızlıkla bekliyorum:)

      Sil