25 Mart 2014 Salı

Yurtdışı Alışveriş Siteleri





Merhaba Herkese,

bu postu daha önce yazacaktım instagram hesabımdan da duyurmuştum ama hastalıklar ve 23 Nisan etkinlik hazırlıkları derken anca bugüne nasip oldu:) bu kış maalesef hastalıklardan hiç kurtulamıyoruz biz umarım en kısa sürede düzelir artık bu durum. İnstagram hesabımda da belirttiğim gibi yurtıdışından getirerek burada abartı fiyatlara satan kişilere çok karşıyım karları olmayacak mı tabiki olacak ama bu kadarı fazla dedirtti artık bana ve birçok kişi fiyatları tam bilmediğinden maalesef alıyor ama artık bir dur demek lazım alındıkca onlar bu fiyatlardan satmaya devam edecekler çünki bu devirde para kolay kazanılmyor maalesef ve biz bayanların en hassas noktasıdır makyaj ve kıyafet alışverişleri herşeyden olsun isteriz bir tane de değil fazla fazla olsun isteriz:) bu nedenle benim alışveriş yaptığım ve yapıldığını bildiğim ve Türkiye ye göndermeyen sitelerinde linkini koyucam ki fiyat açsından bilgi edinilsin diye. Tabiki bu sitelerden alışveriş yapsanızda sizde biliyorsunuz ki gümrük olayı var yani gelip gelmeyeği her zaman garanti olmuyor ben genelde üzerlerine kozmetik değilde başka ürün olduğunu belirtmelerini istiyorum ama bazı siteler bunu yapmıyor. Sizler için henüz alışveriş yapmadığım ama yapılan sitelerde araştırarak eklemek istedim tabiki sizde araştırmasını yapabilirsiniz. Daha fazla bilgi bularak benide bilgilendirirseniz ona göre bende yazıya ekleme yapabilirim.





bu siteden çok uzun zamandır alışveriş yapıyorum ama daha çok kıyafet alışverişi yapıyorum. Çoğu ürünü taklit tabi aralarda orjinaller oluyor ama onlarında fiyatlarının bu ile pek farkı olmuyor. Kozmetik ürünü sadece 2-3 defa aldım oda sadece merakımdan aldım 1 tanesi orjinal çıktı isveçli bir satıcıdan oda 1 adetmiş sanırım elinde ben alır almaz satıştan kalkmıştı ama çoğu ürünü hep taklit bu nedenle dikkat edilmeli taklit ürünler kozmetikte cildinize ciddi zarar verebilir. 
Ama kıyafet alışverişlerinde bence oldukca uygun ve güzel ürünleri var seçeneklerde ücretsiz gönderim ve 1 adet seçerseniz arayışta işiniz kolaylaşmış olur öyle bile yapıldığında 100 lerce sayfa çıkıyor karşınıza ve aynı üründen bir sürü satıcıda olduğu için bazıları aynı ürünü pahalıya satarken bazıları daha ucuza satabiliyor o nedenle direk bu diyerek almayın araştırın istediğiniz ürünü. Şuana kadar bu siteden aldığım hiçbirşey gümrüğe takılmadı kozmetikler dahil.



bu siteden geçen aylarda alışveriş yapmaya başladım. Ücretsiz kargo butonuna basarsanız direk nelerin ücretsiz kargo olduğu karşınıza çıkıyor ama birçok üründe kargo ücreti var. Ben buradan 3 adet saat aldım ve organizier tırnak kısaltıcı vs falan almıştım gayet iyi bana gelen ürünler memnunum ama 1 paketim gümrükte takılmıştı ve 2,60 TL gümrük vergisi ödedim ki tırnak kısaltıcı falan vardı içinde.



Bu siteden Real Techniques fırça setlerimi almıştım kargo ücreti var maalesef ama birçok üründe buraya göre daha uygun kargo ücreti olmasına rağmen ve kargo çok kısa sürede elime ulaştı sipariş kısmında not ekleme yeri var oraya gümrük durumunu anlatan bir yazı yazdım ve hiç takılmadan sorunsuz geldi fırçalarım:) sitede indirim yeride var oradan da takip edebilirsiniz indirimleri



Bu siteden ben alışveriş yapmadım fakat yapan birçok kişi gördüm instagram youtube ve blog üzerinden almış arkadaşlar genelde gümrük sorunu yaşanmamış ama tabiki gümrük için içinde kozmetik ürünü yok diye yazı yazarlarmı açıkcası bilmiyorum mail atarak sorup garantiye alabilirsiniz. Bu sitede de indirim sekmesi var ve çok uyguna ürünler oluyor orada.



Buradan 1 defa alşveriş yaptım tabi orjinal olduğu kadar taklit ürünlerde çok var kargo ücretsiz olanlarda çok ücretli olanlarda. Benim gümrükte takılmadı çok şükür:)



Bu siteden daha hiç alışveriş yapmadım ama yapan kişiler gördüm gümrükte takılanı da gördüm takılmayanı da


Mua

Bu siteden daha alışveriş yapmadım ama en kısa zamanda yapmayı planlıyorum:) fiyatlar çok çok uygun ürünlerin üzerine bazende indirim yapıyorlar kargo ücreti olsa bile çok çok uyguna geliyor ama arada bir kargo ücretsiz zamanları oluyormuş o zaman cok daha güzel olur tabiki almak:) ürünleri fiyatlarına göre çok iyi bence.


Sleek 

Fiyatları çok ama çok uygun bir site ama kalitesi konusunda açıkcası bir fikrim yok şuan tabi araştırılabilinir google amcama sormak lazım bir:) Türkiye ye gönderim yaptıklarını okudum birkaç yerde ama sanırım gümrük ile ilgili pek birşey yapmak istemiyorlarmış doğruları yazıyorlarmış genelde tabiki yinede mail atarak sorulabilinir bu durum. Kargo ücreti olduğunu sanıyorum sitede ücretsiz olduğunu söyleyen görmedim şimdilik:)


Vivo Cosmetics

Bu siteyi birkaç blog dışında pek bir yerde görmedim alışveriş yapmadığım için çokta bir fikrim yok fiyatlarının gayet uygun olduğunu yazmışlar ama sanırım kalite açısından çok beğenmemişler. Denemek isteyenlere fikir olsun diye bu siteyi de belirtmek istedim. Kargo ücreti ve gümrük ile ilgili yazı hakkında hiçbir fikrim yok mail atarak sormak lazım.


Catrice

Bu marka şuan bildiğim kadarıyla sadece Almanya da var ve fiyat olarak çok uygun artı ürünlerinin birkaçını kendime getirttim far ve allığını denedim şimdilik bu fiyata göre gayet kaliteli ürünleri. Ama tabiki Türkiye ye gönderimi yok maalesef ancak orada tanıdıklarınız varsa onların size göndermelerini sağlayabilirsiniz.


Look Beauty

Bu siteyle ilgili çok bir fikrim yok açıkcası ama bileniniz varsa bilgi verirse ona göre ekleme yapabilirim tek bildiğim buradan alışveriş yapanların olduğu. Fiyat açısından belki bilenlerin öğrenmek ister diye ekledim siteyide


Walmart

Siteyi biryerde duymuş ve eklemişim ama inanın yurtdışı gönderimleri varmı yokmu hiçbir bilgim yok fiyat araştırması içinde eklemiş olabilirim tabiki buda mail yolu ile sorulabilinir.


Stargazer

Çok fazla biryerde görmediğim fakat alışveriş yapılabilen bir site olarak okuduğum bir alışveriş sitesi.


Allbeauty

Gönderim yapılıyormu hiçbir fikrim yok bu site ile ilgili ben genelde fiyatlarına bakıyorum ama tabiki bunda da öğrenmek bir maile bakar:)


Asos

Bu site hakkında birçok yazı okudum Türkiye ye gönderim yapılıyor ama biryerde dikkatimi çekti sadece oje göndermiyorlarmış yasaktan sonra onun dışında ne alırsanız alın gönderim yapılıyormuş ve ne alırsanız alın ücretsiz kargo ile gönderiliyormuş.


İllamasqua

Bu markanın güzel olduğunu ve kullanan çok kişinin olduğunu gördüm fakat birçok kişi direkt getirtmekten çekinerek burada satılan kişilerden almış ama birkaç kişi direkt sipariş vermiş ve şuana kadar hiçbir sorun yapamamışlar ama bu onlar yaşamadı diye bizim başımıza gelmeyecek değil tabiki.



Jolse

Bu siteden birçok kişi alışveriş yapmış şuana kadar sorun olmamış kargo ücreti hakkında bir fikrim yok ürün aldığınızda bol miktarda tester da gönderiliyormuş.


Blanc To Noir

Siteden sorunsuz alışveriş yapanlar var hatta şuan girdiğinizde bile %35 indirim kodu var ve birçok zaman da baya bir indirim oluyormuş sitede. Kargo ücretli olarak gönderiliyormuş arada bir hani ücretsiz kargo kampanyaları oluyor mu onu bilmiyorum.


Brigettesboutique

Bu siteden de çok alışveriş yapan var kargo ücretli olarak gönderiliyormuş. Daha fazla bilgisi olan varsa iletirse ekleyebilirim yazıma.


Sigma Beauty

Siteden çok alışveriş yapan var ve şuana kadar bir sorun olmamış gümrükte ama gümrük ile ilgili farklı birşey yazmanızı istediğinizde yazıyorlarmı onu bilmiyorum açıkcası.


Coastal Scents

Tanınan fakat Türkiye de bulunmayan bir marka daha Türkiye ye gönderimi bulunuyormuş ve fiyatları iyiymiş özel zamanlarda çok güzel indirimleri oluyormuş. Kargo ücretliymiş. Birçok kişi siteden alışveriş yapmış şimdilik gümrükte bir sorun yaşanmamış.


Born Pretty Store

Site daha çok tırnak ürünleri üzerine ağırlıklı. Birçok kişi Türkiye den alışveriş yapmış ve sorun yaşamamış ama kargo ücreti hakkında bir fikrim yok.


Feelunique

Birçok kişi bu siteden sorunsuz alışveriş yapmış. Kargo belirli bir alışveriş miktarından sonra ücretsizmiş yani öyle okudum birçok yazıda.



Laura Mercier

Birkaç yerde Türkiye ye gönderim olduğunu okudum ama çok fazla sayıda değildi açıkcası bu nedenle mail atarak sormakta fayda var alışverişi düşünmeden önce.


Cloud10Beauty

Bu siteden de birçok kişi alışveriş yapmış ve her konuda iletişime geçtiğinizde yardımcı oluyorlarmış. Kargo ücretli gönderiliyormuş.


Roseroseshop

Site Kore ürünlerini satan bir site birçok kişi alışveriş yapmış bir sorun yaşanmamış. Kargo ücreti hakkında bir bilgim yok.


Beauty.com

Açıkcası bu siteden Türkiye ye yada başka bir yere gönderim oluyormu bilmiyorum ben genelde fiyat araştırması için girdim şimdiye kadar.


Cherry Culture

Türkiye ye ürün gönderimleri var ama kargo fiyatları biraz fazlaymış ve ürün çoğaldıkca kargo fiyatıda ona göre artıyormuş ama buradaki fiyatlardan yine ucuza gelirmi onu bilmiyorum almadan karşılaştırmak lazım.


Lorac

Türkiye gönderimleri yok diye biliyorum ama eminde değilim açıkcası genelde fiyat karşılaştırması için bakıyorum siteye.


Urban Decay Cosmetics

Gönderimleri yok diye biliyorum sadece fiyat araştırması için bakıyorum siteye.


M.A.C.

Gönderim yok maalesef ancak fiyat araştırmak için giriyorum bende.


Ulta

Türkiye ye gönderim yok diye biliyorum fiyat arşatırmak açısından bakıyorum bende siteye.


Sephora

Türkiye ye bir gönderimi olsa zaten sanırım satış patlaması falan yaşanır buradaki fiyatlarla karşılaştırınca:) 


Naturisimo

Organik ürünler satan bir site birçok kişi şimdiye kadar sorunsuz alışveriş yapmış. Gönderimler ücretsizmiş.


Cult Beauty

Siteden çok fazla alışveriş yapan kişiler bulamadım ama alanların da eline sorunsuz ulaşmış. Kargo ücreti hakkında bir bilgim yok açıkcası.


Makeup Geek

Birçok kişi bu siteden alışveriş yapmış sorunsuz. Kargo ücreti konusunda bir bilgim yok.



Benim bulabildiğim 36 site daha fazlasıda vardır tabiki ama karşılaşmadık daha kendileriyle:) elimden geldiğince yazmak istedim ama birçoğundan daha kişisel alışveriş yapmadığım için araştırarak bilgi vermek istedim bazılarında çokta fazla bilgide bulamadım. Umarım azda olsa yardımcı olmuşumdur sizlere bu konuda. Türkiye ye getirilerek fazladan fiyat farkı koyarak satanlara çok kızdıktan sonra bu postu yazmaya karar verdim daha öncede belirttiğim gibi tabiki onlarda kazanacaklar fark ekleyecekler ama bunuda abartı şekilde yapmasınlar lütfen.

Burada belirttiğim sitelerden alışveriş yapsanızda biliyorsunuz gümrükte takılma olabilir bunun garantisini kimseye veremem bu nedenle sorumluluk kabul etmiyorum sadece sizi bilgilendirmek amaçlı yazılmış olan bir yazıdır...





























































16 yorum:

  1. Ebaydan takı alışverişi yapmak istiyorum nasıl süreçler oldu bana anlatabilir misiniz ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siparişimi verdim fakat takip no verildiği halde maalesef takip edemedim ptt üzerinden ama 1 aya yakın bir zamanda sorunsuz elime ulaştı satıcılar farklı olduğu için hepsi 1 pakette birleşmiyor bu nedenle sorun olmuyor fazla açıkcası gönderildiği zaman size mail geliyor paketiniz yola çıkmıştır diye

      Sil
    2. Gümrük kargo ücreti vs. onlar nasıl oluyor ya da aldıklarım gümrüge takılabilir mi ?

      Sil
    3. takıların gümrüğe takılacağını pek sanmıyorum canım benim bildiğim yasak sadece kozmetik ürünleri için geçerli olduğu gümrük ücreti hakkında çok fazla bilgim yok ama ben bir kere 25 dolarlık ürüne 2,60 TL ödedim yeri geldi 70 dolarlık sipariş verdim takılmadan geldi biraz şans işi işte:)

      Sil
    4. Bakalım sansımı deneyeyim o zaman :)

      Sil
  2. çok güzel bir yazı olmuş, ben de hep bir yerlere not edeyim okudukça diyordum ama üşengeçlik filan derken yapmamıştım :) sen benim yerime de yapmışsın iyi olmuş valla :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben aslında birden bire karar verdim birkac ucuk fiyata satan kişilerle konuşunca:) araştırma falan filan hastalıklar derken bugüne kısmet oldu saol canım:)

      Sil
    2. Benim icin de fazla bilgilendirdi bu yazı ihtiyacım vardı tesekkurler 😚

      Sil
  3. çok güzel olmuş bu liste, teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
  4. Çok çok güzel bir yazı olmuş.
    Gerçekten çok faydalı :) Ellerinize sağlık.

    İzninizle ben de düşüncelerimi yazmak istiyorum :)
    Benim ilk yurtdışı kozmetik alışverişimin siparişi bugün elime geçti.MUA'dan.Yaklaşık 10 gün önce kargo ücreti £ 1 olmuştu.Ben bir şey dememiştim;ancak sorunsuzca eliime ulaştı bugün.Tam 8.gününde.

    Bunun dışında,birçok yurtdışı alışveriş sitesi Benefit ürünlerini belirli bazı ülkelere yolluyor.Mesela Asos da bunlardan biri.20 Dolar gibi çok güzel fiyatlı setleri bu nedenle alamadım birkaç yerden.
    Ancak Asos'tan saat,iki tane çanta ve kıyafet aldım.Kesinlikle çok güzel bir site.


    YanıtlaSil
  5. Hep kozmetik ve takı sitesi paylaşmışsınız kıyafet içinde paylaşsaydınız keşke

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece bildiğim siteleri yazdım diğer siteler hakkında bilgim olmadığı için yazamadım maalesef ama en kısa zamanda araştırma yaparak yazarım

      Sil
  6. o zaman ben de benim kız arkadaşıma bu malzemeleri alırken kullandığım siteyi tanıtayım da katkım olsun :) viabox.com adlı bu sitede amerikadan getirilecek malzemeleri bulabilirsiniz. bizim kendi alışveriş sitelerimizle aynı mantık ayrıca myus.com, fishisfast, borderlinx, shipito, ws1 gibi sitelere göre de avantajlı bence. bi kere kargo ücreti benzerlerine göre çok daha uygun mesela. daha bikaç artısı var ama meraklısı araştırsın ben kalabalık yapmıyım şimdi :)

    YanıtlaSil