28 Ocak 2014 Salı

Sen de İncel 1. Yılını Kutluyor Davetinin Sponsorları





Öncelikle Sen de İncel Blog Sahibesi Sevinç e ve sonrada sponsor olan firmalara çok çok teşekkür ediyorum bu harika güne kendilerine bizlere hediyeler göndererek renk kattılar.



Bize Bu Etkinlikte Sponsor olan ve bizleri ağırlayan The Kahve ye ve Simit Sarayı'na bizlere o leziz ürünlerinden gönderdikleri için sonsuz teşekkürler




Öncelikle aşağıda resmini göreceğiniz ürün benim için çok kıymetli neden mi? Çünki Sevinç onları bizler için kendisi hazırladı kendi el emeği ve ilk girişimi Kurabiyecim' in ilk adımı var.



Blog ismimize özel kurabiyelerimiz Atölye Ful den geldi çok teşekkür ediyorum




Ve ismimize özel kurabiyelerimiz Evdenpasta dan geldi çok çok teşekkürler



Mihera hepimizin için el emeği çok şık takılar göndermiş ve 2. hediye ise verilen takıların içerisinden çıkan yarım iskambil kağıtlarının Mihera'nın gönderdiği iskambil kağıdı ile eşleşen kişiye verilecek harika bir kolye vardı oda bana çıktı artık tescilli bir bloggerim Mihera tarafından:)




Hardline Nutrition firması bizlere ürünlerinden getirmişler Firma Yetkilisi Murat Bey bizlere Markalarını çok güzel bir şekilde anlattı ilginizi çekecek olan detayları kısaca belirtmek istiyorum Dünya çapında tüm sertifikalara sahip bir marka olduklarını, ürünlerinin doğal olduğunu ve sadece bu ürünleri kullanarak kilo almak veya vermenin imkansız, doğru kullanımın mühim olduğunu ve istediğimiz her zaman facebook üzerinden bizlerin sorularına cevap verebileceklerini belirtti. Ayrıca bunu firma hiçbiryerde belirtmiyor fakat Murat bey ile kısa bir sohbetimizde birçok milli sporcularımıza sponsor olduklarını ve ayrıca doğuda atletizm, spor vs. yatkın birçok cocuk bulunduğunu ve bunların gözardı edildiğini kendilerinin ellerinden geldikce destek olduklarını söylemesi beni ayrıca çok duygulandırdı.



Ulric De Varens bizler için harika mis gibi kokan parfümler getirmişler ve eşlerimizide unutmamışlar çok çok teşekkür ediyorum Melis Hanımda bizleri yanlız bırakmayarak etkinlikte bizlere hem markalarını tanıttı hemde hediyeleri dağıttı:) Hiç Abartmıyorum şimdiden benim favorim oldular:)




Bebak ta Sponsorlar arasındaydı ürünlerini çok severek kullandığım bir markanın bulunması beni ayrıca çok mutlu etti:)




Kozmoya da bize harika ürünler göndermiş Argan Yağı, Şampuan ve Saç Açcı Sprey göndermişler çok teşekkürler




Cyrene de Sponsorlar arasındaydı bizlere she butter, saç maskesi ve sabun içeren bir set göndermişler çok teşekkürler




Revigen bizlere şampuan göndermiş ki bu şampuanı önceden kullanmıştım ve beğenmiştim çok sevindim:)
Acnecinamide ürünlerini merak ediyordum dener denemez blogta yer alacaklar:)
Aquas ürününü ilk defa gördüm ve bende büyük bir merak uyandırdı ilk fırsatta denemeyi istiyorum :)
Sponsorlar arasında oldukları için kendilerinede çok teşekkür ediyorum




Blackspade de bizlere Termal Giyimlerinden göndermiş çok teşekkürler




Essence bizlere harika bir makyaj çantası içerisinde harika ürünlerinden göndermiş çok çok teşekkürler ilk fırsatta denicem hepsini:)




Schwarzkopf ta bizleri unutmayarak ürün göndermişler çok teşekkürler




Durance de bizlere tester ürünlerinden birde %25 indirim göndermişler çok teşekkürler




Nettpazar da bizleri unutmayarak Twisting ürünü göndermişler kendilerine çok teşekkürler




Organique de Sponsorlar arasındaydı ve bu üründe çok ilgimi çekti denenmek üzere bekliyor:) kendilerine çok teşekkür ediyorum




Zuzubo da Sponsorlar arasındaydı çekiliş ile bir kişiye verildi ve talihlisi Derince blog yazarı sevgili arkadaşım Ece oldu:) Derin güzel günlerde kullansın inşallah:)




Carte D'or  da bizlere harika ürünlerinden göndermişler hemde kucak dolusu:) çok teşekkürler:)




Fresh'in Soft  bizlere harika mı harika ürünlerinden göndermişler çok teşekkürler




Komili de bizlere Şampuan göndermiş  çok teşekkürler




Filiz Makarna bizleri şımarttı açıkcası o kadar çok ürün vardı ki taşımakta bile baya bir zorlandık:) çok teşekkürler




HC Hair de bizleri şımarttı o harika saç maskesinden ve saç havlusu göndermişler bizlere çok teşekkürler




Dermoeczanem de Sponsorlar arasındaydı çekiliş ile 5 kişiye harika ürünlerinden hediye ettiler çok teşekkürler


Evdenpasta harika kurabiyelerin dışında harika bir pasta ile de Sponsor olmuşlar emeklerine sağlık lezzetide görüntüsü kadar harikaydı




Bulgarian Rose de Sponsor olarak harika mis kokan ürünlerinden göndermişler bizlere çok teşekkürler




Doğadan da bizlere çaylarından göndermişler çok teşekkürler




Les Naturelles Yetkilisi Derya Hanım da etkinlikte bizlere hem ürünlerini tanıttı hemde marka hakkında bizleri bilgilendirdi ayrıca aramızdan 5 kişiye cilt analizi ve cilt bakımı hediye etti bu 5 kişinin arasında bende varım çok sevindim:)) ayrıca Derya Hanım Ürünleri tanıtırken önemle vurguladığı ve bizim için önem taşıyan bilgileri sizlerede aktarmak istiyorum. Ürünlerinin hayvanlar üzerinde test edilmediğini, ürünlerin ömrünü uzatmak için kimyasal değil sadece hindistan cevizi yağı kullandıklarnı ve ürünlerinin kendi yetkilileri dışında hiçbir eczane veya mağazada satılmadığını nedeninin ise yanlış kullanıma engel olmak olduğunu bunun içinde bizlerin isteği üzerine randevu ile ya evlere gittiklerini yada Beşiktaş taki güzellik salonunda cilt analizi yaparak doğru ürünlerin verilmesini sağladıklarını belirtti 




Sevinç'cim öncelikle sana bizi hem güzel blogger arkadaşlarla hemde bu güzel sponsorlarla buluşturduğun için çok çok teşekkür ediyorum ellerine emeğine yüreğine sağlık. Sponsorlarada ayrıca çok çok teşekkürler bizleri şımarttılar gerçekten.


Sponsorlar





3 yorum:

  1. Çok güzel bir gün geçirmişsiniz sizin adınıza çok sevindim. Böyle etkinlikler olması çok hoş ve görüyorumki buda çok başarılı geçmiş, öptüm canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım cok güzel geçti umarım seninlede kısa zamanda bir etkinlikte tekrar görüşürüz:)

      Sil
  2. Canım benim seni tanımaktan çok mutlu oldum :) Ayrıca kurabiye yorumun için teşekkür ederim severek yaptım en kısa zamanda görüşmek üzere öpüyorum

    YanıtlaSil