21 Mart 2013 Perşembe

İndirimli bebek ve çocuk giyim kampanyamız sonuçsuz kaldı

Sayın Takipçilerim bizim amacımız firmalarımızı siz kullanıcıları ile buluşturmak ve kişilerin firmalara karşı güvenini arttırmak bu nedenle bu tür kampanyaları düzenliyoruz hem firmalarımızın reklamlarını yapıyoruz hemde kişilerin firmalarımızı tanımalarını sağlıyoruz güven açısından. Biliyorsunuz ki maalesef her firmaya güven olmuyor ve her siteden kişiden alışveriş yapılmıyor ki birçok kişi bu tür zor bir durumla karşılaşmıştır. Ben iyiki bu tür işleri yapıyorum ve insanlarımız gerçekten iyi firmaları tanıyor ama bunun yanı sıra bizi aldatan firmalarımızda çıkıyor maalesef bunlardan biri de İndirimli bebek ve çocuk giyim ki aslında maalesef kendilerine kötü reklam yapmış oluyorlar dün geceden beri mesajlarım okunduğu halde cevap alamıyorum. İster beğeninizi geri çekersiniz ister şikayetvar.com a şikayet edersiniz isterseniz devam edersiniz size bırakıyorum ama ben kendi adıma bu kişiden birşey alacağım varsa bile şu durumdan sonra güvenim kaybolduğu için almam. Bu yazımı forumlarda blogda ve burada paylaşacağım maalesef kampanyamız sonuçsuz kaldı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder