23 Ocak 2012 Pazartesi

Bir Trendyol alışverişi

İnternetten alışverişe fena sardım bu aralar ve en çok ziyaretim ise tabii ki trendyol çok çok çok seviyorum bu siteyi bir kere bile ürün iade etmedim bana göre kaliteli butikler seçiyor herkes için aynı olmayabilir bu ama ben seviyorum aldıklarımın bir kaçını sizlerle paylaşmak istedim kusura bakmayın hepsi üstümde çekildi güzel poz verememişte olabilirim ancak tek başıma bu kadar yapabildim :) arkanın dağınıklığı içinde özür dilerim şimdiden kutuları görünce gözüm döndü :) 
Bu kazağımı çok sevdim ancak sürekli giyemiyorum bu sene pek bir üşür oldum ancak çok sıcak ortam bulmam lazım içine de uzun kollu birşey giymek istemiyorum o yüzden pek giyemedim daha ama beğendim aldım napim şimdi :)


Bu yavrucağıda pek sevdim içine uzun kollu bir bady ile giyiyorum çok süper oluyor haki tonlarını sevmişimdir hep :) Her ikisinide Cool&Sexy butiğinden almıştım.

veeeee yüzüğüm bu yüzüğümü çok çok çok seviyorum ve Trendyol'da Nayad Bal butiğinden almıştım ayarlanabilir bir yüzük ve melek temalı olan herşeyi çok seviyorum fark ettiyseniz 1.resimde de kolyem melek kanadı :)
Zevksiz miyim bilinmez ama ben aldığım şeyleri severek kullanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder