28 Kasım 2016 Pazartesi

Catherine Arley Silky Touch Compact Powder





Bugün ki ürünüm görüldüğü üzere:) Catherine Arley markasına ait compact powder...


 Bendeki rengi 6 Numara açık tenliyim ve ten rengime gayet uygun bu renk. Yapı olarak pudranın yumuşacık bir yapısı var. Benim T bölgemde yağlanma olduğu için genelde T bölgeme uyguluyorum pudrayı veya fondötenim ıslak bitişli ise o zaman tüm yüzüme uyguluyorum Süngerle uygulaması çok zor ben genelde fırça ile uyguluyorum ama maalesef normalden fazla tozutuyor.


kapatıcılık olarak bence gayet güzel ama bende gözenek sorunu olduğu için gözeneklerimi çok fazla belli ediyor kullandığımda özellikle burun kenarları itibari ile şakaklarıma kadar bu nedenle bu pudrayı genelde T bölgeme uyguluyorum. Ama gözenek sorunu olmayan ve uygun fiyatlı bir pudra arayışında olanlar bence deneyebilirler. Yanlış hatırlamıyorsam fiyatı yaklaşık 9 TL civarındaydı.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder