12 Aralık 2015 Cumartesi

MAYBELLINE THE ERASER EYE CONCEALER






Bugün ki konumuz ise benim çooookk severek kullandığım Maybelline The Eraser Eye Concealer. Bu ürün maalesef hala ülkemizde bulunmuyor. Neden bilmiyorum ama güzel ürünler getirilmiyor ülkemize oysaki bu marka satılıyor ama her ürünü gelmiyor aklım bir türlü almıyor. Neyse çıldırdım yine:) ben bu ürünü ya yabancı sitelerden alıyorum yada almanya da olan ablamlara aldırıyorum çünkü kullanmasını ve yapısını gerçekten seviyorum.



Ürünün bendeki rengi 01 Light bu ürünün toplamda 6 farklı renk çeşiti bulunuyor bendeki en açık rengi. Süngerinin hijyensizliği konusunda birşey yazmayacağım birçok kişi bu durumdan bahsetti zaten. Ben genelde göz altlarıma corrector uyguladıktan sonra kullanıyorum concelaerlerimi bu ürünün görünen bordo kısmını sola doğru çevirdiğinizde ürün süngere ulaşıyor. Ben süngerden göz altlarıma sürüyorum ve beautyblender veya fırça ile uyguluyorum. ürün ne çok akışkan nede çok katı ama yoğun bir yapısı var. Gözaltı çizgilerine dolma yapmıyor bu özelliğinide seviyorum. Sabitlenmesi durumunda kalıcılığı dahata artıyor. Kapatıcı özelliğini ben gayet başarılı buluyorum ve ayriyetten bir aydıklıkta veriyor göz çevrenize.  Hem aydınlık veren hemde kapatıcılığı güzel olan bir ürün arıyorsanız bence mutlaka denemelisiniz. Ve umarım bu üründe en kısa zamanda ülkemize gelir.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder