16 Ocak 2015 Cuma

Mutfağımızın Şefi Arnica Maestro





Herkese Merhaba,

bir süredir sizlere bu yazıyı yazmak istiyorum ama maalesef hastalıklar peşimizi bırakmadığı için yazamadım şimdi bile aslında resimlemesini falan istediğim gibi yapamadım cünki hala tam anlamı ile hastalıktan kurtulmuş değiliz. Yine de sizi bu ürünle tanıştırmayı daha fazla uzatmamak adına hemen yazımı yazmak istiyorum:)

(Resim Alıntıdır)


Sevgili Fatmacığımın etkinliğinde bizlere bu harika set Arnica tarafından hediye edilmişti ki mutfağı benim gibi küçük olanlar için gerçekten çok ama çok faydalı bir ürün nedeni ise görüldüğü üzere birden fazla marifeti var bu ürünümüzün yani yer kaplamama açısından da bir + benden:)

Ben özellikle el blender ını çok fazla kullanan biriyim en başta biz hazır çorba çok fazla tüketmeyiz genelde ev yapımı çorbalar tüketilir ve bunların bir çoğuna el blender olmazsa olmazlardandır:) 

Misal bugün gece işten çıktım ve canım mercimek çorbası istedi nemi yaptım:) kaynattım çorbamı Arnica Maestro el blender ım ile bir güzel ezdim ve afiyetle yedim:) 













evetttttt buyrun size kısa bir süre içinde çorba:) bu üründe tabiki görüldüğü üzere sırf blender değil birçok yetenek mevcut ve mutfaktaki işinizi bir o kadar çabuk bitirmenize yardımcı oluyor hele biz çalışan bayanlar için bulunmayan bir nimet niye daha önce bu ürünü almayı düşünmemişim hiç bilmiyorum ama bu saatten sonra Arnica Maestro olmadan yapabilirmiyim bilemiyorum:) Biz hanımlara her zaman işimizi kolaylaştıracak pratik ürünler lazım Arnica Maestro da onlardan biri bu nedenle bizi düşündüğün için teşekkürler Arnica:)


Sevgiler...


2 yorum:

  1. iyi günlerde kullan can ım benim öpüyorum çok :)

    YanıtlaSil