25 Kasım 2014 Salı

Selülitlerden Kurtulmak İçin Yepyeni Bir Yöntem CelluBlue





Size Selülitlerinizden kurtulabilmeniz için yepyeni ve kullanması çok basit bir ürün ile tanıştırmak istiyorum. Bir süredir olması gerektiği gibi düzenli olarak kullanamasamda elimden geldiğince kullandım ve şimdi artık sıra sizler ile tanıştırmakta ve yorumlarımdan bahsetmekte...

CelluBlue nin bu yazısını göz önünde bulundurarak okumaya başlayabilirsiniz:)

CelluBlue dairesel selülit el masajı hareketlerini uygulamanızı sağlar.
CelluBlue lipolizi tetiklemenize yardımcı olur.
Lipoliz, yağ hücrelerinin yakılması, lenf ve damar yolu ile kan dolaşımının hızlandırılması
ve optimize edilmesidir.
Sonuçlar , sağlıklı bir diyet uygulayan ve egzersiz yapan kişilerde daha da görünür
olacaktır




Bu ürün için bana mail geldiğinde oldukça sevinmiştim. Sen zayıfsın sende selülitmi olur demeyin selülit zayıf toplu vs dinlemiyor maalesef. Birçok bayanın korkulu rüyası ve başında olan bir beladır ne yapsanızda faydası olmuyor genelde. Bu ürün bana taaa Fransa dan geldi. İlk paketi açtığımda çok şaşırdım nasıl ya bumu yapacak o kadar çok ilaç krem vs. nin geçiremediği selüliti bu nasıl geçirecek diye düşünmüştüm:)



Ürün Tıbbi Silikondan üretilmiş ve çok fazla sert değil ama işlemesi için sanırım çok fazla yumuşakta değil. Hiç sorunsuz dilediğiniz kadar yıkayabilirsiniz. Kullanımı ise ömürlüktür. Yani yıpratmadığınız sürece dilediğiniz kadar kullanın elektronik değil ve herhangi bir ilaç gibi acaba sakıncalı mı diye düşüneceğiniz bir tarafıda yok. Sadece masaj yaparak kullanacağınız bir ürün.



CelluBlue kullanımı çok basit bir ürün kullanmak istediğiniz bölgeyi masaj yağı veya herhangi bir bebek yağı ile güzelce ovalayın. Sonrasında CelluBlue yi elinize alın ve resimde görmüş olduğunuz gibi hafif sıkarak kullanmak istediğiniz bölgenize yerleştirin ve cildinizi vakumlamasını bekleyin. Eğer fazla sıkarak teninize koyarsanız cildinizi daha fazla vakumlar bu durumda biraz acıtıyor tabiki kullanımda. Yani bunu siz istediğiniz şekilde ayarlayabilirsiniz.




Kullanımı ise etkisini görmek istediğiniz bölgenizde yağladıktan sonra CelluBlue yi dilediğiniz şekilde sıkarak teninizi vakumlamasını bekledikten sonra 3 dk boyunca aşağıdan yukarı 1 dk. boyunca da soldan sağa doğru kullanmanız ardımdan dairesel hareketler yapın ama bu dairesel yapacağınız hareketler her zaman aşağıdan yukarı olmalıdır. Etkisini görmek istediğiniz bölgede mim. 5 dk. bunu yapmalısınız. Günde en az 1 kere 4 hafta boyunca düzenli bir şekilde yapmanız gerekiyor etkisini görebilmeniz için. CelluBlue tarafından önerilen ise bu uygulamayı yaptıktan sonra bir saat içinde en az 2 bardak su içmeniz o zaman faydasını daha çabuk görüyormuşsunuz.


Şimdi gelelim benim gözlemlediklerime:)

Ürünü yaklaşık 1,5 aydır kullanıyorum ama başta da belirttiğim gibi açıkcası çokta düzenli kullanamadım yoğunluğumdan dolayı. Ben CelluBlue yi Uni Baby Bebek Yağı ile birlikte kulandım. Sonuç gerçekten düzenli kullanmamış olmama rağmen selülit görüntüsünde gerçekten değişimler gözlemledim. 1 hafta içinde dahada çok vakit ayırarak düzenli olarak kullanmaya devam edeceğim umarım dahada fazla etkisini görürüm. Şunuda söyleyebilirim eğerki elime gelmeseydi sadece görüntüsüne bakarak almazdım:) ama çok mutlu oldum sonucu görünce:) bu nedenle ürünü selülit sorunu olan herkese tavsiye ederim. Denemekten birşey kaybetmezsiniz...


Bu ürünü CelluBlue sitesinden sipariş verebilirsiniz fiyatı 18,90 Euro. Çok diye düşünmeyin bu fiyatı 1 kere vererek ömür boyu kullanabileceğiniz bir ürüne sahip oluyorsunuz.


Ürün kullanımını aşağıda ki video dan da görebilirsiniz...



Sevgiler...

1 yorum: