1 Ağustos 2014 Cuma

Pastel Profashion Lovely All in 1 Allık Deneyimim





Herkese Merhaba,
bir süre önce Gratiste görüntüsünü çok beğenerek aldığım Pastel Pfo Fashion Lovely allığı o kadar allıklarımın arasında çok şükür deneme şansım oldu :) ve deneyimlerimi sizinlede paylaşmak istedim tabiki:)


bu allık serisi 2 renkten oluşuyor bende ki renk No: 260 pembe ve şeftali tonlarından oluşuyor. 1 pembe 2 açık ve koyu şeftali tonu olarak toplamda 3 renk var. İster hepsini ayrı ayrı kullanın ister karıştırarak. Şeklini çok beğendim ben kalpler ve love yazısı görüntü süper:)


uygulamaya gelince soldan ilk 3 sıra tek renk olarak ve en sağdaki karışık olak kullanıldığı zaman verdiği renk. Pigmentasyon konusunda maalesef biraz uğraştırıyor birkaç kere istediğiniz renge bağlı olarak üzerinden geçmek gerekiyor. Kalıcılık ise orta seviyede diyebilirim. Gün içerisinde sürdüğüm ilk görüntüyü istiyorsam 1 kere tazelemem gerekiyor ama oda yetiyor. Günlük kullanım için bana göre gayet iyi yani. Fiyatı aldığımda ne kadardı hiç hatırlamıyorum açıkcası ama sitesinde şuan fiyatı 20,50 TL tabiki Pastel i Gratis ve Watsons larda da bulabilirsiniz...

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder