10 Temmuz 2014 Perşembe

Yves Rocher Couleurs Nature Fondöten



Herkese Merhaba,
Bu ürünüde bir süre önce Yves Rocher mağazasından aldım daha doğrusu orada çalışan bayan şiddetle bu fondöteni tavsiye etti bana orada deneme şansım olmadı benim minik yaramaz durmadığı için bu ürünü sadece hafif elime sürerek denedim ve aldım ve sonrası birazdan:)


İndirimli Fiyat 44.90 TL 


Kutusuyla çekemedim çünki diğer ürünlerimde de olduğu gibi kutusunu atmıştım bununda:)
Bendeki Renk No: 200 Rose 
alt tonu pembemsi 


Başlığı sayesinde fırçaya veya neyle uygulamak istiyorsanız ona kolayca tek bir bastırmayla ürünü çıkartabiliyorsunuz bu sayede fazla kullanımdan kaçınmış oluyorsunuz bu durumu güzel:)



Burada her biri bir tıklamalıktır hemen uygulamaya geçelim ama dimi:)



sonuç maalesef benim için hiç güzel olmadı yüzüme sürdüğümde de yüzümde sanki sürekli bir ıslaklık olduğunu hissediyorum ve aynaya baktığımda yüzüm gerçektende ıslakmış gibi duruyor ha bu ürün ışıltılı falan değil yanlış anlaşılmasın gerçekten karşıdan bakınca yüzünüz ıslak duruyor ve cilt kolay kolay emmiyor bu fondöteni ki ben alırken bayana cilt tipimin karma olduğunu belirtmiştim ama her bölgeden kusma yaptı bende kapatıcılığıda maalesef 0 aldı benden hiç mi hiç memnun kalmadım kullanılmadan atılacak ürünler arasına girdi diyebilirim...


Siz Kullandınız Mı? Sizde Nasıl Bir İzlenim Bıraktı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder