7 Temmuz 2014 Pazartesi

Skin79 Snail Nutrition Hydro Gel Mask




Herkese Merhaba,
Ece ile birlikte düzenlediğimiz #özelizbizbloggerizbiz etkinliğimizde Skin79 tarafından hediye edilen ürünler arasında bu maske de vardı. Bende tabi aradan çok uzun zaman geçmeden denemek istedim ki malum çalışan bayan 2 çocuk annesi anca haftasonu fırsat oluyor:)

Gelelim Maskemizin içerigiğne:)


Salyangoz özü filitresi, Asya gotu ekstresi, Semizotu, Kolajen, Hyaluronik asit, Beta-Glukoz ve Kadife çiçeği ve özü.

Kullanım talimatı ise her maskedeki gibi:)

- Makyajınızı Temizleyiniz yüzünüzü temiz olması gerek
- Maskeyi paketinden çıkararak yüzünüze yerleştiriniz
-20-30 dakika bekleyerek maskeyi çıkartınız ve nemin emilmesini bekleyiniz.

Hangi ciltler için uygun olduğunuda yazmışlar onlarıda yazayım size:)

- Düzensiz, mat ve sade ciltler için
- Leke, çil ve pigmentli ciltler için
- Gözenekli ciltler için
- Kırışık ciltler için
- Stresli ciltler için.

Ve şimdi resimler gelecek lütfen ekranınızın ayarları ile oynamayın birden bakmayın ben bile korktum görünce:))

Tabi maske benim yüzüme büyük geldi o ayrı bir konu:)

Talimatta denilenleri yaptım ama tabi ben 30 dk bekleyemedim:) 20 dk falan bekledim ve çıkarttım tabi bu arada maske tutunur diye yazıyor ama ben kaymalar yaşadım maalesef:) üst bölgelerde değilde daha çok çene bölgesinde sürekli konuşuyorum diyemi acaba :) sonuca gelince yaklaşık bir 5 dk sonra cildim nemi tamamen emdi ve bu nem bana inanın 2 gün falan gitti hiç nemlendirici kullanma ihtiyacı hissetmedim. Cildimin hafifte olsa biraz canlandığını hissettim. Tabi napıyoruz alıp tekrar kullanıyoruz:) Ben sevdim bu maskeyi özellikle nem olayını.

Siz denediniz mi hiç? Sizde sonuç nasıldı?

2 yorum:

  1. Hahaaa demek sürekli konuştuğun için kaydı haa neyse ben yalnızdım evde öyle bir sorun olmadı maskeyi de beğendim bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy konuşuturtturuyorlar ki susamıyorum:) bende beğendim valla:)

      Sil