15 Mayıs 2014 Perşembe

Kaybımız ve Acımız Çok Büyük




Açıkcası birkaç gündür bloga yazı bile girmek istemiyorum bu yazıyı bile yazıp yazmamakta çok kararsız kaldım. Kaybımız ve acımız o kadar büyükki yazarak bile bunu tam anlamıyla ifade edebileceğimi sanmıyorum kaç çocuk yetim kaç kadın dul kaldı kaç anne baba çocuklarını kaybetti ve buna kaza dendikce ben çıldırıyorum. Bu bir kaza falan olamaz olması da imkansız bunun aslında herkes farkında ama maalesef devlet büyüklerimiz kendi yurtdışında ölenlere üzüldüklerinin çeyrek üzüntüsünü bile kendi vatandaşına göstermiyor. Neyse daha fazla yazmak istemiyorum yazdıkca daha çok yazacak şey çıkacak ve polemikte yaratmak istemiyorum zaten herkes neyin ne olduğunu gayet iyi biliyor itiraf edemeyenlerde dahil. Ben sadece resimlerle konuşmak istiyorum!..

öncelikle soma da cinayete kurban giden abilerimizin ailelerine ve yakınlarına sabır versin mekanları cennet olsun. Milletimizin başı sağolsun...






















Bu resmi her gördüğümde onların üzerindeki o takım elbiseleri yırtasım geliyor...



Bu kişinin simasını kafama o kadar kazımışım ki aklımdan çıkmıyor inşallah birgün aynı durumda sende olursun hemde en kısa zamanda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder