27 Mayıs 2014 Salı

Arnica ve Annesultanlar Etkinliği



Herkese Merhaba,

birkaç post öncesinde İlknurcuğumun Queen Hotel & Spa da düzenlediği #annesultanlar etkinliğinden sizlere biraz bahsetmiştim. Bu etkinlikte bizi çok mutlu eden bir markada vardı. Şimdi bununla ilgili kısa bir yazı yazmak istiyorum:)


Arnica bildiğimiz gayet güzel şık ürünleri olan ve birok kişinin severek kullandığı bir marka #annesultanlar etkinliğinde Arnica annelere verdiği değeri göstererek hepimize birer adet Arnica Merlin hediye etti ve hepimiz çok sevindim ve çok mutlu olduk:) Kendilerine kendi adıma çok teşekkür ediyorum. Gelelim hediyemizin resimlerine dimi ama:))


 Gülsen ve İlknur bizlere Arnica larımızı verirken hepimiz gayet mutlu ve sevinçliyiz:)


Şebnem ve ben Arnica larımızı aldık pozumuzu vermeyi de ihmal etmedik:)


Çınar ben Arnica mı aldım siz dilediğinizi yapın der gibi:))


Burcu, Elif ve Soran Anne Çiğdem Arnica ları ile birlikte


İlknurcum Canan, Emine ve Tülin'e Arnica larını takdim eder:)


Teşekkürler Tekrar Arnica:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder