14 Mart 2014 Cuma

Sevdiğimiz Blogları Tanıtalım ve Kaynaşalım Mimi




Merhaba Herkese.
Sevgili arkadaşım Gamze'nin Kişisel Blogu beni mimlemiş cevaplamadan olmaz tabikisi:) ama gönül isterki her sevdiğim blogu yazayım oda olmaz elimden geldiğince kısadan yazmaya çalışacağım tabikisi:)) 



Canım arkadaşım Gamze den başlayayım:)

Gamze gerçi miminde herşeyi yazmış:) ama bende birşeyler yazmak istiyorum tabiki:) uzun yıllardır tanıdığım ve aynı şehirde oturduğum için ve onu tanıdığım için çok mutluyum. Her dediğine gözü kapalı inanabileceğim nadir kişilerden biridir Gamze. Sürekli görüştüğüm hergün yüzyüze görüşemesekte kesin ya telefonda yada internetten saatlerce konuştuğum samimi içten biridir. Blogunda alışverişlerini paylaşır, deneyimlerini paylaşır ama özellikle mutfak tariflerine bayılıyorum onun:) Pazar Kahvaltısını buradan okuyabilirsiniz isterseni:) Gamze'nin Kişisel Blogu


Derince blogunun sahibesi Ece'cim çookk uzun yıllara dayanan bir dostlugumuz var hatta bloglarımıza bile yaklaşık aynı zamanlarda yazmaya başlamıştık:) İzmir de yaşamasına rağmen sürekli ailece görüştüğümüz İzmir olsun Edirne olsun farketmiyor bizim için:) benim bir ayağım İzmir'de:) güzel gönüllü asla insan kırmasını sevmeyen ve kendi kırılacağını bilse bile kolay kolay karşı tarafı kırmayan bir yapıya sahip arkadaşım benim:) onunlada sürekli telefonda görüşüyoruz aramızda mesafa olduğu için:) Kendisi çok gezer aslında blogunda birde gezi sayfası açsa sizde anlarsınız ne demek istediğimi:) bu yazımı anca yarın okuyabilir gerçi nedeni şuan yine gezmekte olması:))) canım benimmm seni çok seviyorum:) Blogunda duygularını paylaşır kozmetik deneyimlerini paylaşır bir de gezilerini paylaşmasını bekliyorum ben artık :) Kozmetik deneyimlerinden birini okumak isterseniz Derince


Hayata Dair Ne Varsa blogunun sahibesi Neslihan'cım onu çok geç tanıdığım için o kadar üzülüyorum ki ama geçte olsa tanıdığım için de bir o kadar seviniyorum. Neslihan'ı size anlatabilirmiyim veya nasıl anlatabilirim onu bile bilemiyorum. Hiç abartısız diyorum Allahım'ım ona görünmez 2 tane kanat vermiş herkese yardım etmeye çalışan kim olursa olsun sen kimsin necisin bile demeden ve o kadar enerjik biriki anlatamam diyorum ya Neslihan'ı gerçekten tarif etmesi anlatması çok zor benim için. Yüzyüze hala görüşemesekte en kısa zamanda inşallah olacak:) herzaman kalbimde yeri vardır onun. Blogunda yurtdışından aldığı birçok ürünü ilk onda görüyorum diyebilirim deneyimlerinide. Tabiki sadece yurtdışı ürünleri değil birçok ürün hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz kendisinden. Okumak istiyorsanız Hayata Dair Ne Varsa 


G. On The Blog sahibesi Gamze kendisiyle hani çok fazla konuşmuşluğumuz olmasa bile konuştuğumuz kadarıyla çok samimi ve gerçekten içten biri onu sürekli hergün bloga veya instagrama girdiğinde o müthiş tırnak süslerini görmek için takip ediyorum:) Umarım birgün yüzyüze görüşme imkanımız olur çok isterim bunu. Gamze'nin o müthiş tırnaklarından bir post okumak isterseniz G. On The Blog 


Audrey'in Şekerleri blog sahibesi sevgili İrem ilk Aralık 2013 te düzenlediğimiz blogger etkinliğine gelmişti ve orada tanışmıştık ama orada maalesef çok sohbet etme imkanımız olmamıştı telaşlardan falan:) dana sonra başka bir etkinlikte tekrar bir araya geldik ve daha iyi oldu insan kendi etkinlik düzenleyince herkesle tek tek sohbet etme fırsatı olmuyo pek uzun uzun ki bende de bir çene var maşallah yani:) iyiki gelmiş bizim etkinliğe ve iyiki tanımışım onu. İrem'cim çok samimi çok içten ve onun hem makyajlarına hemde o harika tırnaklarına bayılıyorummm bayılıyorummm diyebilirim:) okumak isterseniz Audrey'in Şekerleri


Serap Tan Fashion, Beauty & My Life blog sahibesi sevgili Serap kendisiyle çok fazla sohbetimiz olmasa da onun tarzına bayılıyorum hele o kendi diktiği kıyafetler ve fikirleri hergün takipteyim tabiki:) samimi içten olduğunu bana çok çabuk hissettirdi. Umarım Serap ile de birgün görüşerek tanışma fırsatımız olur çok isterim bunu. Blogunda kozmetik deneyimlerini gittiği etkinlikleri ve stilini herşeyi paylaşıyor okumanızı tavsiye ederim. Bir kozmetik ürünü deneyimini okumak isteyenler için Serap Tan Fashion, Beauty & My Life 


Kelebeğin Gözünden blog sahibesi sevgili Yasemin kendisiylede ilk düzenlediğimiz blogger etkinliğinde tanışma fırsatım olmuştu ve tanıştığıma çok sevindiğim bloggerlardan biri sevgili Yasemin. Çok samimi çok içten çok cana yakın ve enerjik. İyiki gelmiş etkinliğimize ve bende bu sayede onu tanımışım. Yasemin blogunda gezdiği ülkeleri, şehirleri, stilini herşeyini paylaşıyor. Ben takip etmekle ve onları görmekle bile içim açılıyor diyebilirim:) Maldiv gezisini okumak isteyenler Kelebeğin Gözünden 


Bana bıraksanız aslında daha birçok blogger arkadaşımı yazarım buraya o kadar çok varki iyiki hepsini tanımışım ve yüzyüze görüşmediklerim ilede inşallah en kısa sürede görüşebiliriz. İyiki varsınız hepinizi çok seviyorum. Yazımda mimlediğim arkadaşlarım vakit bulup cevaplayabilirlerse çok sevinirim.

12 yorum:

  1. Güzel düşüncelerin için çok teşekkür ederim bebeğim karşılıklı hislerimiz.Vakit ayırıp cevapladığın için çok teşekkür ederim.Yazdığın blogların hepsini severek taip ediyorum zaten.Öpüyorum seni çok çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benide mimleyerek bana bu fırsatı tanıdığın için ben teşekkür ederim asıl canım benim bende çok öpüyorum

      Sil
  2. Yaaa ama ama benim gözlerim dolduu Ya ben seni niye bu kadar çok seviyorum ? Gerçekten yerin bende apayrı ! Bir gün mutlaka kavusucaz ! Seni ilk gördüğümde de sımsıkı sarılıcam Canımsın sen benim 1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinn kavuşucazz kuzummmm bende sana sımsıkı sarılcam valla kimse alamıcak seni elimden :))

      Sil
  3. Canım benim hislerimiz karşılıklı seni çok seviyorum ,telaşını seviyorum,inadını seviyorum,hırslarını seviyorum ,dobralığını seviyorum bende olmayan ne varsa sende var eksiklerimi tamamlayan puzzle parçası gibisin öpüyorum kocaman:)

    YanıtlaSil
  4. Canıııııııım çok teşekkür ederim,çok mutlu oldum,açıkcası kendimi görmeyi beklemiyordum hiç :)
    Dilerim bir gün görüşür,uzun uzun sohbet edebiliriz.
    Öpücükler

    YanıtlaSil
  5. Yasemincim çok teşekkürler canım ben de hem seni hem de Eceyi gerçekten çok sevdim, gerçekten iyi ki gelmişim o gün buluşmaya ve sizleri tanımışım..
    zaten çok yakında da görüşeceğiz yine :-)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyiki gelmişsin valla canımm aynen az kaldı hazırlıklar tüm gaz devam hehehehe

      Sil
  6. cok guzel olmus, severek takip ettigim bloglari birde senin agzindan duymak cok hos :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım daha birçok sevdiğim blogger arkadaşım var aslında

      Sil