1 Mart 2014 Cumartesi

Rapunzel Secret Saç Bakım Maskesi


Herkese Merhaba,

uzun süredir yazmak istediğim fakat malumunuz kızımın derslerinden ve bitmeyen hastalıklarımızdan dolayı hep ertelediğim bir yazı oldu maalesef kendimi bugün biraz daha iyi hissederken hemen yazarak herkesi de bilgilendirmek istedim:)
aslında ürünü birçoğumuz denedik Rapunzel Saç Bakım Maskesi site saolsun yüzlerce belki binlerce deneme ürünü gönderdi her isteyene bende şans eseri keşfettim siteyi ee malum konu bakım falan olunca :) heryer araştırılıyor:) numune talep yerini gördüm ve istedim sonra bir baktım tek keşfeden ben değilmişim:))

Birkaç gün içerisinde deneme boy ürün elime ulaştı ama tabiki o gelene kadar instagramda resimler falan eline ulaşanlar ben bir heyecan yaptım :) ve geldii:)

Böyle bir şekilde geldi 20ml olan tüm saç tipleri için olduğu yazan bir kutucuğu vardı




ve içinden çıkan bu ürünün ilk olarak rengi dikkatimi çekti hani kömür özlü falan deniyor ama yinede böyle renklere pek rastlamadığımız için maskelerde dikkat çekiyor:) ve tabiki hemen kullandım benim saçlarım kısa olduğu için  yıkamalık çıktı içinden. Uzun saçlara sanırım  yıkamada biter 20 ml olan bu deneme boyu. Açıp hemen kokladım tabiki ürünü kömür özlü ya nasıl kokuyor diye gayet normal bir kokusu vardı rahatsız edici bir koku yoktu:)


ama kötü yanı bu şişeden bu ürünü çıkarmak biraz zor oldu hatta içinde bir miktar kaldı bile çok sıvı olmadığı için salla salla zor çıktı hatta sallayarak çıkarırken baya bir dağılmada oldu heryere:)

Gelelim sonuca banyoda saçlarınızı güzelce yıkadıktan sonra bu ürünü saç dipleriniz hariç üstlerinden uclarına doğru sürerek 10-15 dk bu zaman biraz çok fazla oldu benim için açıkcası daha kısa olsaydı daha memnun olurdum sıkıldım beklerken:) ama kısa süre bekletenler bir etki görmemiş maalesef bu nedenle 13 dk falan beklettim ilk yıkamam da ve durular durulamaz saçlarım o kadar yumuşak olduki hani derler ya ipek gibi aynen hiç abartısız saçlarımın ipek gibi olduğunu hissettim benim saçlarım boyalı olduğu için sampuandan sonra saç kremi mutlaka kullanmam gerekiyor ama saç kremleri sadece bir derece yumuşatıyor bu ürün anlatılmazdı şok oldum parmaklarımın saçlarının arasından geçerken kaydığını hissettim bu duygu anlatılmaz yaşanır muhteşem bir histi benim için:) saçlarımda genelde elektriklenme oluyor maalesef 2 kere kullandım ama bu elektriklenmeyi bu arada hiç yaşamadım. Saçların hasarlı yerlerini güçlendirerek düzelmesini sağlıyormuş ama 2 kerede bunun olacağını sanmıyorum bu ürünü biraz daha uzun süre kullanarak değerlendirmek lazım bunu ama ilk izlenim olarak ben çok beğendim. İlk yıkama bana baya bir gitti diyebilirim 2. yıkamayı hemen birsonraki duşumda yapmadım bilmiyorum bu benim görüşüm herseferinde kullanmak sanki iyi gelmeyecekmiş gibi hissediyorum:) ama bu yumuşaklık bana bir süre yetti arttı bile:) 2. yıkamadan sonra o aynı his hala vardı ve devamı da şuan elimde denemekte olduğum ürün biter bitmez karşılaştırmalarını yapacağım bakalım hangisi benim favorim olacak ama şimdilik Rapulzen benim için ön planda bakalım bakalım:)) 

Bu arada ürünü almak isteyen ve diğer ürünlere göz atmak isteyen olursa Rapunzel Store ye bakabilirsiniz


Sizde sonuçları nasıl oldu? Memnun Kaldınız Mı?


2 yorum:

  1. Çok fazla görüyorum şu sıralar bu ürünü. Dediğin etkiler çok çok güzel. Bende de elektriklenme sorunu var. Banada iyi gelir umarım. Canım rica etsem içeriği hakkında bana biraz bilgi verebilir misin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm kusura bakma evde değildim mobildim kestirme birşeyde yazmak istemedim açıkcası içeriğini tam bende bilmiyorum kömür özlü olduğu belirtiliyor hatta şimdi tekrar sitesine baktım ama orada da bir içerik bulamadım canım

      Sil