10 Mart 2014 Pazartesi

Ixora Dark Fantasy Set




Yeni Bir ürünle hatta set ile tekrar karşınızdayımmmm:)

bu yazım biraz geçikti bu nedenle kusura bakmayın ama maalesef hastalıklar peşimizi bırakmıyor bir türlü bana sevgililer gününde Ixora tarafından gönderilen bu hediye için çok teşekkür ediyorum kendilerine. Gelelim incemelerime:)



bu güzel kutu içinde geldi benim hediyem. Sanırım satışta da aynı şekilde.


O Güzel Kutunun İçerisinden 3 ürün çıktı 
1. 50 ml Parfüm
2. 150 ml Duş Jeli
3. 50 ml El ve Vücut Losyonu


Bu ürünlerin koku içerikleri ise şöyle
Koku Ailesi: Oryantal-Floral
Koku Notaları: Orkide, Mor Erik, Kuş Üzümü, Amber, Kaşmir Ağacı, Yasemin


Gelelim kokulara ve etkilere :)

Parfüm
Bence bu unisex bir parfüm çünki sıkıldığında direk bir bayan kokusu gelmiyor. Kokusu ağır olmakla birlikte rahatsız etmiyor. Kalıcılığı ise ortanın biraz üstünde ama gün içerisinde tazelemek gerektiriyor yinede. İlk sıkıldığında biraz fazla geliyor koku sonra hafifliyor ama o hafiflikle bir süre idare ediyor.



Duj Jeli
resimde de görüldüğü üzere aşırı simli olan bu duş jeli sürdüğünüzde vücudunuzda hiç sim kalmayan bir duş jeli:) kokusu parfüme göre biraz daha hafif. Ben ilk kullandığımda acaba heryerim simli bir şekildemi çıkıcam dedim hatta kendi kendime:) köpürmesi falan da gayet iyi.


El ve Vücut Losyonu
bu ürünün kokusu duş jelinden de daha hafif. Ben birkaç kere el kremi olarak denedim ama elimde bıraktığı koku hoşuma gitmedi açıkcası. Ve bir süre sonra sulandı yani şuan durumu ne el kremi nede vücut losyonu kıvamında ilk kullandığımda nemlendirmesi orta derecedeydi ama sulandıktan sonra açıkcası kullanmadım birdaha.


İxora Fantasy Setleri bazı siteler de satışta almak isteyenler satışa sunulduğu sitelerden rahatlıkla alabilirler.

Siz kullandını mı? Sizde nasıl bir etki bıraktı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder