26 Şubat 2014 Çarşamba

Stilgiyin.com ile Online Alışverişin Farkını Hissedin





Merhaba Herkese,

bu aralar online alışverişlerim oldukca fazla bu nedenle sizlerinde faydalanabileceği siteleri burada belirtmek istiyorum ki sizde faydalanabilin. Daha öncede belirttiğim gibi 2 çocuk ile dışarı çıkarak istediğimi aramak benim için bir hayal gibi birşey ki zaten Edirne imkanları da kısıtlı alışveriş konusunda maalesef bu nedenle online alışveriş canavarı bile oldum diyebilirim:) Yeni bir site ile tanıştım Stilgiyin.com Ekim 2011 den beri faaliyette olan bu site birçok online mağazayı bir çatı altında topluyor ki bu online mağaza sayısını daha da artırmayı hedefliyorlar biz online alışveriş severler için.

Sitenin Moda arama motoruna her istediğinizi yazarak istediğiniz herşeyi aratabilirsiniz misal bir elbise aratacaksınız 36 beden kırmızı elbise yazdığınız anda 36 beden olan tüm kırmızı elbiseler karşınıza çıkacak ve seçeneklerden en düşük fiyat olanı seçerseniz fiyat düşükten başlayarak yüksek fiyata kadar tüm seçenekleri daha kolay bulabileceksiniz. Burada sadece kıyafet, ayakkabı değil çanta, kozmetik, Takı, çocuk bölümü Moda adına herşey var. 

burada örnekte görebilirsiniz arama motorunu istediğini belirterek aratabilirsiniz 



Bu sitenin sevdiğim bir yanı da arama motoruna ne aradığınızı yazdıktan sonra ekrana seçenekler çıkıyor ve hangi üründe indirim var ise direk indirim % desi ve indirim kodu resmin altında yer alıyor tabi kapıda ödeme olayıda var oda hemen o ürün resminin altında yazıyor yani bu benim çok çok hoşuma gitti 



Aşağıda birkaç resimde direk göstermek istedim sizlere biraz önce bahsettiğim durumu


Burada seçenekte kapıda ödeme olduğunuda kolaylıkla görebilirsiniz



Buradaki seçenekte İndirim % sini ve indirim kodunu görebilirsiniz


Buradaki seçenekte hem % yi hem indirim kodunu hemde kapıda ödeme seçeneği olduğunu görebiliyorsunuz.


Ben Stilgiyin.com bu kadar ince düşünülmüşlüğünden dolayı çok sevdim açıkcası. Ki zamandan ve paradan tasarruf etmek lazım bu devirde ki biliyorsunuz moda ve güzel olan herşey biz bayanların vazgeçilmezi ve herşeyimiz olsun hemde en güzelinden olsun istiyoruz:) bu ne demek Stilgiyim.com olmasa bol bol bilgisayar başında oturarak tek tek siteleri gezerek istediğimiz ürünü ve uygun fiyatlısını aramak demek. Buna artık hiç mi hiç gerek yok. Neden Mi? Çünki Stilgiyin.com ile hayatınız kolaylaşıyor.


Sizce nasıl bu durum? Ben Bayıldım...

Ne duruyoruz hadi o zaman alışverişe :) Stilgiyin











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder