8 Şubat 2014 Cumartesi

Flormar Supershine Lip Gloss



bir süredir bende bu cici ara ara kullanıyorum :) ilk elime aldığımda rengine aşık olduğum bir Lip Gloss tur :)


Renk No: 109
Çok hoş ışıltılı bir pembe tonda



Işıltılarını burada da görebilirsiniz ben rujda genelde pembe tonlarda kullandığım için lip gloss unda ışıltılı olması güzel. Sürüş güzel kolayca dağılabiliyor pigment gerçekten mükemmel tek sürüş fazlasıyla yetiyor artıyor bile hatta çok fazla almayın fırçaya aşırı yoğun kıvamda olduğu için çok fazla gelebilir ben az az alarak kullanıyorum. Ama Lip Gloss olmasına rağmen sadece bu ürünü kullandığımda dudaklarımda bir süre sonra renk hala dursada kuruma yapıyor bende maalesef.

Siz Kullandınız Mı? Nasıl Bulduz?

2 yorum:

  1. Pek fazla lipglossla aram olmamasina ragmen Rengine bayildim caniim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben genelde şeffaf kullanıyorum ama bunu sadece ruj niyetine bile kullanabilirim o derece tabiki şu kurutma sorunu olmasa :)

      Sil