19 Aralık 2013 Perşembe

Lancome Renergie Multi Lift Reviva Plasma





ben bu ürünü size tanıtmaktan ve kullandıktan sonraki gözlemlerimi anlatmaktan dolayı çok mutluyum. Baya bir süre önce bana ürün deneme boyu olarak (10 ml) gelmişti fakat ben onu kaldırmışım hatta aklımdan bile çıkmış bundan yaklaşık 2 hafta önce tesadüfen tekrar elime geçti.



Bir süredir çene kemiğimin alt kısımlarında pütürleşmeler vardı ve ne denediysem hiçbir şekilde sonuç alamadım elime geçmişken Lancome Renergie Multi Lift Reviva Plasma yı denemek istedim. Bir umut aldım güzelce temizlediğim yüzüme güzelce yedirerek sürdüm boyun bölgeme kadar ve inanılmıcak derecede anında hemde hiç abartmadan söylüyorum cildim yumuşacık oldu ve benim için en önemlisi o pütürleşme kayboldu bitti o günden beri sabah akşam kullanıyorum ki cildimde sıkılaşma oluştuğunuda birkac gün sonra farkettim ve yüzümün rengi bile değişti eşim dahi hayretler içinde kaldı:) ve düşünün 10 ml ama ben 2 haftadır sabah akşam kullanıyorum ve hala biraz var içinde ki bitmeden hemen bulup buluşturup sipariş vermem gerekiyor. Türkiye deki fiyatı tahmini 50 ml 250 - 300 TL arası değişiyor ama bu paranın hakkını da fazlasıyla veriyor bence.


Eğerki numunesini bulup deneyebiliyorsanız bu fırsatı kaçırmayın derim 



Sizlere siteden bulduğum ayrıntılarınıda yazmak istiyorum fikir olma açısından

Cilt Tipi

Tüm cilt tipleri için uygundur.

Ürün Özellikleri

Sıkılaştırma- Canladırma - Dolgunlaştırma
Kadınlar için cilt sıkılaştırmada en etkili serum. İlham kaynağı, kozmetik cerrahide kullanılan ve son geliştirilen cilt yenileme sistemlerinden esinlenildi.

Ürün Avantajları

Multı- Tension teknolojisi ile cildi güçlendirir ve sıkılaştırır. Bu içerik Renergıe serisin ana içeriğidir. YENİLİK!!! Multi- Vital kompleks sayesinde cildi canlandırır ve yeniler. Anında cilt daha nemli hissedilir. 1 haftalık kullanım sonrasında daha elastik, dinlenmiş ve sıkı görünür. 1 aylık kullanım sonrasında cilt ışıltılı, doygun ve sıkı görünerek, kırışıklık görünümü azalır. Cildin geçmiş görüntüsüne dönebilme yeteneğini %25 artırır. Çığır açan bir doku ve kokuya sahiptir. (cilt üzerinde eriyen- anında etki gösteren- kadife gibi yumuşak)

Ürün Kullanımı

Sabah ve akşam temizlenmiş cilde bakım kreminin altına yüz ve boyun dahilinde uygulanabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder