16 Aralık 2013 Pazartesi

Barielle Markamızdan 2 ürün tanıyalım



Birkaç gün önce Barielleden gelen kargo da denemem için 1 adet 60 saniyede manikür - pedikür ürünü bir adette kırmızı oje vardı.




Barielle markasını severim özellikle ojelerini:) 

60 saniyede manikür - pedikür ürününü 2 defa denedim ve izlenimlerimi paylaşmak istiyorum:)

içinde sıvı yağ gibi birşey birde ölü deniz tuzu var elinize ve tırnaklarınıza bolca masaj yaparak sürün yazıyor üzerinde. Benim gibi 2 çocuk annesinin herzaman manikür pediküre gitme gibi bir şansı olmuyor pek maalesef bu nedenle ürünü aldım hemen bir merakla denedim hani manikür pedikürde ki gibi olmuyor tabiki ama dediğim gibi 2 çocuk annesi her zaman fırsat bulamadığı için bu ürün en azından gidene kadar kurtarıcı:) işe yaramıyor diyemem yarıyor ama dediğim gibi özel gidip yaptırmaya benzemesini bekleyemeyiz tabiki.




dediğim gibi birde kırmızı oje vardı ve baştada bahsettiğim gibi bariellenin ojelerine bayılıyorum:) bana gönderilen bu kırmızı renk gerçekten müthiş bir kırmızı bir defada ve kolay sürülen bir oje üzerine 2. ye geçmenize asla gerek kalmıyor çabuk kurumasıda cabası:) barielle beni ojelerinde hicbir zaman hayal kırıklığına uğratmadı bu nedenle kendilerine çok teşekkür ediyorum.





Barielle Sitesine Göz Atmak İsteyenler İçin Markanın Üzerine Tıklamaları Yeterli Olacaktır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder