24 Kasım 2013 Pazar

Elite Cosmetics Göz Kalemi ve Glitter Eyelinerimmmmm





Ben bunlara bayıldımmmm resmen zaten glitter eyeliner çok seviyordum ama bunun mavisi çok ama çok hoş ve kalıcı. Göz Kalemi sorunsuz ve çok kolay bir şekilde sürülüyor birkaç kere üstünden geçmenize bile gerek kalmıyor ve benim genelde sorunum olan göz kalemini sürdükten sonra bir süre sonra kendi kendine gitmesi bu ama kalıcı gitmiyor ondan dolayı bayıldım. Biraz sonra gözümde denediğim resminide paylaşıcam sizinle ama elite cosmetics bukadar uygun fiyata bu kadar güzel ve kaliteli ürünler gerçekten kendilerine teşekkür ediyorum... Almak isteyenler için sitedeki fiyatlarını aşağıya belirtiyorum...

Ve Denenmiş Halleri:)




Glitter Eyeliner No:14  Fiyatı: 8 TL
Göz Kalemi No:200       Fiyatı: 2,50 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder