30 Ekim 2013 Çarşamba

Biraz tereddütlü ama mutlu sonlu alışveriş




Bir ara bu yurtdışı sitelerinden satış yapanlarda kızım için elbise arıyordum sürekli herkese sorup duruyordum sonra bir arkadaşım bana bu sitenin direk linkini verdi. İlk başta çok tereddütlüydüm alsammı alsam nasıl gelir falan derken sitenin nasıl uygulandığını kurallarını falan okudum sonra almaya karar verdim resimdeki gördükleriniz şuana kadar o siteden aldığım ve elime ulaşan ürünlerdir daha beklediklerimde var tabiki ve çok memnunum çok uygun bir fiyata çok güzel şeyler hatta a dan z ye aradığınız herşeyi bulabileceğiniz bir site. Sipariş verirken S/M/L vs. beden olarak sipariş vermeyin sakın direk beden ölçülerinizi alın baştan aşağı sonra beğendiğiniz her üründe beden ölçüleri yazıyor size uyup uymadığını mutlaka kontrol edin. Burada bu resim gösteriliyor fakat bana kötü birşey gelirse diye düşünenler ben şuana kadar karşılaşmadım çok şükür ki zaten siz karttan geçiyorsunuz fakat sistem bizim buranın www.gittigidiyor.com sistemi gibi ürün elinize geçince onaylıyorsunuz ve siz onayladıktan sonra satının hesabına para yatıyor. Tek dezavatajı ürünlerin gelmesi biraz uzun sürüyor. Ben çok memnunun isteyenler için sitenin linkini aşağına yazıyorum.

www.aliexpress.com

1 yorum:

  1. It's amazing to visit this web site and reading the views of all friends on the topic of this post, while
    I am also eager of getting know-how.

    Here is my web page - alışveriş

    YanıtlaSil