28 Şubat 2012 Salı

Hafta sonu gezmesi

Evet hafta sonu güneşli havayı fırsat bilip kendimizi dışarı attık önce sinemayamı gitsek yoksa gezsek mi diye biraz düşündük kararımızı Topkapı'ya gitmekte kıldık.Topkapı'da ne işiniz vardı der gibisiniz :) PANORAMA 1453 Tarih Müzesine gittik http://www.panoramikmuze.com/ burdan bakabilirsiniz.İlk girişte duvarlarda Fatih Sultan Mehmet'i ve İstanbul'un Fethi'ni anlatan yazılar var daha sonra ise görsellerin olduğu yere çıktık çok kalabalıktı biraz bundan sıkıldım sanırım hafta içi daha rahat olur sanırım ilk başta çok güzel gelmişti ama ne rahat bakabiliyorsun ne de fotoğraflayabiliyorsun bide ben kalabalık yerde ve çok uzun süre bi yerde kalamam orda işimiz çok uzun sürmedi yani sonra çıktığımızda da Galata  Köprüsü,Karaköy,Tünel filan gezelim istedim ama hava biraz bozmuştu bizde  yemek için Cevahir'e geçtik alışveriş kısmına hiç bakmadım çünkü fena kalabalıktı yemek yedik ve çıktık sonra da tuttuk evimizin yolunu.Panorama 1453'ten ufak fotoğraflar göstereyim size :) 



1 yorum:

  1. mehtap akbulut31 Mart 2012 23:20

    şartlar tamam twetten ve faceden duyurdum takipteyim mehtap akbulut ladypettap @hotmail . com

    YanıtlaSil