24 Ocak 2011 Pazartesi

Parfumbank.com dan kazanan 2 şanslı isim


katılımlar icin teşekkürler arkadaslar toplam katılım sayısı 82 izleyici sayısına bakınca cok cok az oluyor ama herneyse:)


Kazanan kişiler




Kazanan isimler 


23. yorum sahibi 



♥ (¯`·._.•((VENÜS)) •._.·´¯) ♥ dedi ki...




Merhaba siteye Melisa Uryan olarak üye oldum.
Sayfayı beğendim ve 254 arkadaşıma önerdim
Kampanyanı facebookta duyurdum.
Herkese bol şans.İnşallah kazanırım fondotenim de bitmek üzereydi :)
Duyuru Linkim;
http://www.facebook.com/profile.php?id=756932940
Melisa Uryan
melisaozben@hotmail.com




44. yorum sahibi

es_rachel8 dedi ki...


selam canım.siteye esra uzunoğlu adıyla üye oldum.bende face yok,eşimin facedan kampanyayı duyuırdum ve önerdim.http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=752940953 hakan uzunoğlu
esra uzunoğlu

tebriklerrrrrrr 2 gün icerisinde iletişim bilgilerinizi livalyasemin@gmail.com adresine göndermelerini rica ediyorum aksi taktirde çekiliş yenilenecektir 

1 yorum:

  1. Çok sevindim canım çok teşekkür ederim.Fondotenim bitmek üzereydi süper oldu valla.Ben bilgilerimi aktaracağım birazdan :))

    YanıtlaSil