17 Aralık 2015 Perşembe

Flormar Lip Primer







Bugün size çok ama çok sevdiğim Flormar ın Lip Primer inden bahsetmek istiyorum. Kendisi ile tanışalı epey bir zaman oldu ve bu süre zarfında da benim vazgeçilmezim oldu. Flormarın bu üründe vaad ettikleri ise: 
Lip Primer, dudak makyajı için mükemmel bir baz oluşturur. İçerdiği vitamin E ve Pantenol sayesinde dudakların nem dengesini koruyarak pürüzsüz görünmesine yardımcı olur. Dudak makyajına başlamadan önce kullanılan bu ürün, rujun daha kolay uygulanmasını ve daha uzun süre kusursuz görünmesini sağlar.



Ürünün görünümü likit concealer gibi çantada taşıması da oldukça pratik tatile veya başka bir yere giderken her çantaya kolayca sığabilir:) kolay sürüm sağlanabilmesi için süngerli bir fırçası da mevcut kullanımını daha pratikleştiriyor. 




Ürün yorumuma gelirsek. Ben önce kendi dudak tipimden bahsedeyim size dudak tipi ne ya:) dudak yapımdan :) benim dudaklarım hep kuru ve hep çatlaktır üstüne üstelik birde ben kuruyan yerleri kopartırım gerisini siz düşünün artık:) makyajıma başlamadan önce bu ürünü dudaklarıma uyguluyorum uygular uygulamaz üzerine ruj sürmemeniz gerekiyor dudağınızda biraz beklemesi gerek. İlk sürüşünüzde dudağınızda nemli oluyor ve zaman geçtikce dudağınıza oturuşuyor ve azda olsa kuruyor ve dudaktaki çizgileri dolduruyor bu oluşana kadar ben makyajımı yapıyorum ve primer oturuştukran sonra rujumu sürüyorum. Hani ürün dudağınızda kuruyor dedim ya bu asla dudağınızda kuru bir görünüm vermiyor sadece dudak renginizi nötrlüyor ve çizgileri doldurduğuna dair bir işarettir:) Rujunuzun kalıcılığını gerçekten arttırıyor ve dudak renginizi nötrlediği için rujunuzun rengi çok daha fazla ortaya çıkıyor. Benim gibi kuru dudak yapısı olanlar için gerçekten çok ama çok güzel bir ürün. Dudaklarınızın ne kuruluğu belli oluyor nede çizgileri dudağım ile kopardığım yerler bile kapanıyor. Güzel bir Lip Primer arayanlara mutlaka tavsiye ederim.

Sevgiler...

4 yorum:

  1. Kuru dudaklarıma kuruluk ekleyen sevgili Ruby Woo'yu bile dize getirmiş ; incelikle idare etmiş bir baz olarak ben de kendisini alkışlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gerçekten çok güzel bir ürün bana göre de:)

      Sil
  2. Bu kadar marifetli bir ürün olduğunu bilmiyordum. Teşekkürler bilgi için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende ilk önce bu kadar olabileceğini düşünmemiştim ama yanılmışım gerçekten çok güzel:)

      Sil