21 Mayıs 2015 Perşembe

Essence Artık Renklidukkan.com da satışta




Merhabalar,

bir süre önce Essence markası artık renklidukkan.com da satışa sunulmaya başlandı ve bunun tanıtımı için essence harika ürünlerinden gönderdiler bana. Ben bu habere çok sevindim tabisi:)


Bildiğiniz üzere ben Edirne de yaşıyorum ve burada essence markasına birtek Gratis te ulaşabiliyorum ama oraya da limitli sayıda oluyor ve bazen yeni çıkan ürünler hiç gelmiyor ki ben  birçok kozgetik bloggeri arkadaşlarım gibi essence markasını cok seviyorum. Bu nedenle renklidukkan.com da satılmaya başlanmasına çok ama çok sevindim istediğim zaman ulaşabileceğim ürünlere artık:) bir süre öncesine kadar siteye cep telefonu üzerinden giriş yapılamıyordu ama çok şükür bu sorunda giderilmiş:)

Bana gelen ürünleri daha denemeye başlamadım açıkcası ama herzamanki gibi sevdiğim bir marka sevdiğim ürünler kötü olacaklarını hiç düşünmüyorum:) şirin bir kozmetik çantası içinde bana gönderilen ürünler ise...

Pureskin sivilce karşıtı BB krem natural beige rengi
Minik şirinmi şirin törpü seti
XXXL shine lipgloss 021 Red Blossom rengi
Mascara siyah renk
Far Paleti 01 south beach rengi

Essence severlerine hayırlı uğurlu olsun diliyorum:)

bu arada 40TL üzeri alışverişlerinizde ise kargo bedava

Sevgiler...

3 yorum:

  1. hayatım tasarımına bayıldım güle güle kullan tekrardan...:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım benimmmm bir etiketler kaldı onlarda en kısa zamanda tamamlanacak inşallah:)

      Sil
  2. Bu harika bir haberr ayrıca bloğunuzu takibe aldım ben de bloğuma bekliyorum :))

    YanıtlaSil