4 Şubat 2015 Çarşamba

Missha Perfect Cover B.B Cream






Herkese Merhabalar bugünki konuğum bir süre önce bana Missha tarafından gönderilen Perfect Cover B.B Cream ve ben bunu bitirdim bile tabiki yazmakta biraz geç kalsamda yinede fikrimi belirtmek istedim sizler için:)



Missha tarafından bu ürün #özelizbizbloggerizbiz etkinliğimizde gönderilmişti etkinliğimize göz atmak isteyenler buradan ulaşabilirler sponsorlarımızı görmek isteyenler buraya tıklamalılar :) neyse gelelim asıl konumuza:) yetkili kişi ile görüştüğümde benim bu B.B Cream i denemem gerektiğini belirtti ve cilt tipimi rengimi cildimde bozukluk olup olmadığını falan sordu bende soruları cevapladım ve bana uygun olan 21 numaralı rengi göndermiş kendisi ve gerçekten de doğru tespitti çok teşekkür ediyorum kendilerine...


Gelelim öncelikle içeriğine ve Missha nın bu B.B Cream için yazdıklarına

W/S formülü ile cildinizi nemlendirir ve hafif bir kullanım sunarken cildinizin dengesini koruyarak  bakım yapar ve ipeksi bir cilt sunar.

 Ürün, cildi rahatlatan  biberiye ve papatya özleri, cildi sıkılaştıran Çin kayını ağacının tomurcuklarından elde edilen gaturin RC, cildi dengeleyen hyarulonic acid ekstiresi, cildi nemlendirirken aynı zamanda sıkılaştıran seramid içermektedir.

 Sıradan BB kremlerle cilt kusurlarını kapatmakta zorlananlar.
 Beyazlık ve aydınlık hissi vererek cilt lekelerini tamamen kapatan bir ürün isteyenler
  Mükemmel kapatma özelliliği ile hafif bir kullanımı bir arada isteyenler
 Basit bir adımla hızlı bir makyajla pırıl pırıl görünmek isteyenler. 

Ben özellikle yaz aylarında fondöten kullanmamaya özen gösteren biriyim ve BB veya CC Cream e yönelen biriyim tabi bunda SPF lerde önemli rol oynuyor bu BB Cream de 42 SPF bulunuyor yani ben bu BB Cream i kullanırken ek bir güneş koruyucu kullanmadım ki bende yaz aylarında yüzümde çile benzer lekeler çıkar kullanmadığım taktirde ama bu BB Cream de böyle birşey olmadı ve hem cilt tonum uyumlu göründü hemde lekelerim belirmedi bu özelliği fazlasıyla sevdim tabiki. Kapatıcıla gelince hani öyle çok çok abartı değil ama gayet güzel bir kapatıcılığı var. Bu bendeki 20 ml olan ürünü bunun birde büyük boyu var tabiki 50 ml lik olanı o pompalı başlıklı oluyor.


Bendeki böyle tüp şeklinde ama gayet kullanışlı. Bu BB Cream i fırça ile kullandığımda çok etkisini göremedim en çok Beauty Blender ile kullandığımda sevdim sonucunu bunuda belirtmek istiyorum. Benim cildim karma bir cilttir ve genelde T bölgem bir süre sonra sabitlesemde parlama yapabiliyor bu üründe sabitledikten sonra parlama olayına rastlamadım özelliklede dikkat ettim olacakmı diye olmadı ve +1 puan daha aldı tabiki benden. 


21 Numaralı renk biraz açık gibi dursada sürdükten bir süre sonra cilt renginize uyum sağlıyor tabiki fazla abartılı sürerseniz onu bilemem:) yapısı ince ve hafif sürdükten sonra ıslak bir his bırakmıyor bitişide güzel yani:) ama renk olarak şunuda belirtmem gerek ben açık ten rengine sahibim bir çoğunuza bu renk çok açık gelebilir bu nedenle internet üzerinden denemeden sipariş verecekseniz dikkat edin derim. Yani kısacası ben fazlasıyla beğendim bu BB Cream i ve yaz aylarında vazgeçilmezlerim arasında kendisi. BB Cream arayanlara tavsiye ederim ama denemek için öncelikle ya küçük boy yada tester olarak alın ve daha sonra ona göre sipariş verin.


Sevgiler...

1 yorum:

  1. Bu markayı bloglar sayesinde duydum henüz kullanmadım fikir oluşturmama yardımcı oldu yazın. Teşekkürler paylaşım için sevgiler blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil