15 Ocak 2015 Perşembe

Wet'n Wild Ultimate Brow Kit İncelemem








Çok fazla ara vermeden kullandığım ürünleri yazmaya devam ediyorummm:) bu sefer sizinle Gratis in Wet'n Wild lansmanında bizlere hediye ettiği Kaş Kitini anlatmak ve gözlemlerimi paylaşmak istiyorum...


Ben ki kaşlarımla sorun yaşayan biriyim uzunn yıllar incecik kaşlar moda iken sürekli ince kullanan biri olarak şimdi güzel bir şekil verebilmek adına yıllardır bana küsen kaşlarımla uğraşıyorum hem şekilsiz hemde aralıklı olan kaşlarım var bu nedenle sürekli kaş kalemi kullanıyorum bu tarz olarak hiç denemedim nedense hiç elim gitmemişti taaa ki lansmanda bize Wet'n Wild in kaş kiti verilene kadar:) 



E963 Numaralı kaş kiti en üstteki jel kaşlarınızı yatıştırmak için ve 2 renk seçeneği bana açık kahverengi biraz koyu gelsede yinede uyuyor diğer renkgi hiç kullanamadım:) ve kutusu güzel tasarlanmış fırçası cımbız ve kutucuğun altında (resmini çekmeyi unutmuşum:) ) aynası var ama o aynayı ben ne hikmetse çok zor açıp kapatabiliyorum bu nedenle hiç kullanamadım:) ambalajın küçüklüğü ve içinde herşeyi barındırması gerçekten mükemmel çantaya at çık tarzında çok güzel düşünülmüş. Cımbızını da beğendim oldukca güzel alıyor ufak durduğuna bakmayın:) far fırçasıda gayet güzel kullanım için.



renklere gelince burada da görüldüğü üzere biri açık biri daha koyu kahve tonları. Bildiğimiz toz farlardan işte:) kaş için özel üretim ve oldukça yumuşak pigmentasyonu ise gerçekten çok başarılı hatta kullanırken fırçasına az bir miktarda almaya özen gösterin çok alındığı zaman dahada koyu bir renk oluyor. Jel olarak ta ilk defa bu kaş kitin de kullandım ben ve daha önce kullanmadığıma gerçekten üzüldüm o kadar başarılı ki anlatamam benim kaşlarım çoğalmaz ama gayet hızlı bir şekilde uzar kendileri ve biçimsiz uzar bu jel bu nedenle gayet işime yaradı diyebilirim daha düzgün gösteriyor kaşlarınızı. Ama kaş kalemlerim yinede her zaman yedekte duruyor niye bilmiyorum onlardan da vazgeçemiyorum sanırım yılların verdiği bir alışkanlık:)

Bu arada tabi Wet'n Wild edirne Gratis e hala gelmedi standı 1 aydır boş boş duruyor umarım artık en kısa zamanda gelir:) ki bu ürünü denemenizi gerçekten tavsiye ederim...


Sevgiler...

1 yorum:

  1. Gule gule kullan canım benim de kaslarimda ayni sorun var cikmiyorlar bende kas kalemi yada fari kullanıyorum

    YanıtlaSil