6 Ocak 2015 Salı

The Balm I'll Fly You Buy ve No Money Göz Farları






Aslında Gratis e başka birşeyler almaya gitmiştim ama bu iki fara aşık olarak onları aldım ve çıktım:) şimdide uzun süredir kullandığım bu iki farı kendimce sizler için yorumlamaya geldi:)


öncelikle presli olmayan bu farları benim için kullanması daha kolay oluyor fırçaya gelişi ve sürüşü açısından. yumuşaklık ayrı bir güzel vurdurarak sürdüğünüz taktirde daha çabuk renk vermesini sağlıyor birçok fardaki gibi:) tek kötü yanı aceleniz var iken kullandığınızda ambalajından dışarı çok sıçraması ve deliklerden yukarı çıkması için farın kapağını kapatıp sallamak gerekmesi bunların dışında benim için gayet başarılılar:).



tam olarak numaralarını bulamasamda ambalajın arkasında bir numara var onu belirtmek istiyorum 3N301 sanırım kodu No Money isimli far. Ten rengi ama simli tek olarak sürdüğünüzde göz kapağınıza hafif aydınlık vererek simleri çok güzel parlıyor günlük olarakta kullanılabilen bir fardır.



Burada net görebilmeniz açısından ben biraz fazla sürmüş bulunmaktayım:) benim günlük severek kullandığım farlardan biridir kendisi. Sade bir makyaja harika duran bir renk ve hafif kullanıldığında aydınlık verebilmek için de kullanılabilinir.



3G151 Kodu sanırım I'll Fly You Buy Farı bildiğimiz bakır rengidir kendisi:) ben ilk gördüğümde diğer renge bayıldım buna gelince biraz duraksamıştım kullanırmıyım ki acaba diye sonra Gratis te çalışan bayan (çalışanlarla akraba olduk artık neredeyse:) ) ikisinin bir arada çok hoş görünebileceğini söyledi banada bende evet olabileceğini söyledim sonra aldım ve çıktım:) 



rengi daha iyi görebilmeniz açısından biraz az sürmüşüm ama görünüyor yinede:) ve gerçekten te ikisi ayrı ayrı da güzeller ve bir arada kullanıldığında da muhteşem oluyor. Günlük ve gece makyajında ikisini severek kullanıyorum. Bu resimlerde baz kullanmadım genelde kullanmıyorum daha iyi görmeniz açısından nasıl olduğunu. Pigmentasyon ve kalıcılık bu farlarımızda gayet başarılı. Ben aldığımda indirimde değillerdi eğer bu renklerde veya bu tarz far arıyorsanız bence yılbaşı indiriminde mutlaka alın...


Sevgiler...

1 yorum: