15 Aralık 2014 Pazartesi

Farmasi Soft Touch Göz Farı Paleti






Bugün ki ele alacağım ürün artık herkesin tanıdığı ve bildiği Farmasi Kozmetik in bir ürünü olan 4 lü far paleti. Uzun süredir elimde olan ve artık anlatmanın zamanının geldiği ve geçtiği bir ürün geç kaldım yani yazmakta anlayacağınız:)




Benim elimde olan bu paletin numarası 04 ve renkler bu palette de gayet uyumlu. 4 rengi de simli olan bu paletin açıktan koyuya doğru 4 renkten oluşması gayet güzel. Bu palette en sevdiğim daha kapağını açar açmaz burnunuza harika bir koku geliyor o kadar güzel kokuyor ki muhteşem diyebilirim. Renkler hem günlük hemde özel bir makyaj içinde kullanılabilecek türden böyle paletleri çok seviyorum az renk olmasına rağmen her türlü makyaj yapılabilir.



Renklerin görünümüne gelince bu resimde de baz kullanma dan uyguladım pigmentasyonları gayet başarılı kalıcılıkta iyi ama far bazı ile dahada iyi tabiki. Dokusu gayet güzel sürüş içinde fırçası oldukca başarılı. Ben bu paletide çok sevdim  küçük çantaya atmalık gibi olması yer kaplamaması açısından:) ve kokusununda etkisi oldukça yüksek tabiki :)

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder