21 Eylül 2014 Pazar

Hayatı Makyajla Sonbahara Merhaba Etkinliği Sponsorları Part2





Herkese Merhaba,
çok yoğun ve stresli bir süreçten geçiyorum bu nedenle maalesef özel hayat ve blogumla ilgilenme vaktim olmuyor ebrucuğumun harika etkinliğinin ilk bölümünü yazmıştım fakat sponsorları ancak yazabiliyorum her ne kadar yazmak isteyipte şimdiye kadar vakitsizlikten yazamasamda ama bir araya sıkıştırarak bugün yazmaya karar verdim. Öncelikle tekrardan ebrucuğuma ve sponsorlarımıza çok teşekkür ediyorum...


Bu yazımı Sponsorlarımıza bir teşekkür yazısı olarak yazmak istiyorum bazı sponsorlarımız etkinliğe katılarak hem bizlere marka ve ürünlerini tanıttılar hemde hediyeler getirdiler hepsine sonsuz teşekkürler ve resimlerimle devam ediyorum:)


Bu harika kokulu ve pembiş renkli bum Berkay Mum tarafından bizlere gönderilmiş çok teşekkürler.


Lotis Pharma bizlere harika tester ürünler göndermiş kendilerine buradan çok teşekkür ediyorum.


Özlem Sabun bize bu harika mis kokulu harika görünümlü sabundan göndermiş çok ama çok teşekkürler.


Doğadan bizlere Kupa ve Yeşil Çay larından göndermişler çok teşekkürler.


Sevgili Watsons herzaman bloggerların yanında ve hiçbir zaman desteğini esirgemez arada bir hafiften kızsamda onlara yinede seviyorum hem watsons u hemde çalışanlarını:) bu etkinlikte de bizleri yanlız bırakmamışlar sonsuz teşekkürler ve çok denemek istediğim ürünlerde bu pakette mevcuttu:)


O sıcak havada Carte Dor un bizlere göndermiş olduğu çeşit çeşit dondurmalar ne iyi geldi anlatamam :)


Çiftçideneve ilk defa ismini duyduğum bir site ama oldukça ilgimi çekti tamamen doğal ürünler ve siz sipariş verdikten sonra üretilen yerden istenerek adresinize gönderiliyor. Bu arada resim sevgili Aysun dan alıntıdır:)


Çiftçideneve bizlere sitelerinden satışta olan ürünlerden getirmişler çok ama çok teşekkürler...


Pakmaya bizlere harika bir paket göndermiş çok teşekkürler:)


Dalton Kozmetik bizlere numune ürün ve bir adet paketin içinde gördüğümde ruj sandığım ama açtıktan sonra dudak bazı olduğunu anladığım ve ilk defa kullanacağım bir ürün göndermiş çok teşekkür ediyorum:)


Aspire daha önce bizim ece ile düzenlediğimiz etkinlikte de sponsorlarımız arasındaydı ama maalesef ben bu yaban mersin aromalı içecekleri bir türlü içemedim ve tabiki içebilecek birine verdim çok teşekkür ediyorum kendilerine bizlere destek oldukları için...


Essence ye sonsuz teşekkürler harika ürünler içeren makyaj çantası ile bizlerleydi çok teşekkürler. 


Splat ürünlerini duymuştum ve çok merak ediyordum en kısa zamanda deneyeceğim çok teşekkürler.


Kliksa bizlere Kupa, stress topu ve çok merak ederek alıp almakakta çok kararsız kaldığım Maybelline nin bu paletine çok sevindim çok ama çok teşekkürler.


Pielor bizlere hem tester hem harika ürünlerinden göndermiş çok teşekkürler.


Saç Bakım Dünyası Yetkilisi o gün bizlerleydi ve hem kendilerini hemde ürünleri bizlere usanmadan anlattılar ve her sorumuza titizlikle cevap verdiler ve tabiki çok merak ettiğim ürünler çıktı bizlere hediye ettikleri poşetten çok ama çok teşekkür ediyorum.


Biraz fazla sempati duyduğum bir diğer marka Gratis te o gün bizlere harika hediyeler göndermiş çok ama çok teşekkürler.


Mumyak da sponsorlarımız arasındaydı ve resimde de farketmişsinizdir bir pati var:) mumyak.com dan yapmış olduğunuz alışverişlerinizin bir kısmı sokak hayvanlarına gidiyor bu duyarlılıklarından dolayı kendilerine teşekkür ediyorum.


Farmasi herzaman ki gibi yine bonkör davranarak bir sürü ürün ile destek olmuşlar bizlere aynı sefa özlü kremi orada açarak koklama şansım oldu ve muhteşem kokuyor gerçekten sadece koklamak için bile yanımda taşıyabilirim onu:)


Blogger dostu Cyrene bizlere minik testerlar göndermiş Cyrene nin bazı ürünlerine hayranım gerçekten. Etkinlikte de çekiliş ile makyaj temizleme suları verilmişti ama bana çıkmadı tabikide:)


Bebak bizlere kakao ve havuç lu güneşlenme sütü göndermiş ama tabi bu sene tatil falan olmadı olamıcakta bu saatten sonra bu nedenle seneye kullanacağım inşallah başlarına birşey gelmezse tabiki:) çok teşekkürler.



Dermadolin de ilk defa deneyeceğim ürünler göndermiş çok teşekkürler.



Doa Kozmetik şimdiye kadar kullandığım ürünlerinin + bir faydasını görmedim hiç ama güneş koruyucu cilt kremini çok övdüler ki güneş lekesi olan bir insanım yaz aylarında en kısa zamanda kullanmaya başlayacağım çok teşekkürler.


Farina Bella bizlere bu ürünleri göndermişler özellikle Muffin en kısa sürede denenecek çok teşekkürler.


Gizem Şeker bize o kadar cici paketlenmiş harika şekerlemeler göndermiş ki açmaya kıyamıyorum hala Lival ve Ercü ne kadar gözümün içine baksada açmam için bir süre daha böyle durmasını istiyorum:) çok teşekkürler.


Kertil Çam ismini ilk defa duyduğum bir kolonya markası ama elime geçtikten sonra araştırdım ki çok eskilere dayanan bir marka imiş çok teşekkür ediyorum kendilerine.


HC Hair Care de bizlere bakım kremi göndermiş çok teşekkürler.


Dove da bir süre önce bana göndermiş olduğu 100 gün 100 renk paketi ile bizlerleydi çok ama çok teşekkürler.


Hediye Rengi nin göndermiş olduğu bu cüzdan iş yerinde o kadar işime yaradı ki anlatamam çok teşekkür ediyorum kendilerine.


Senem Boutique den masalarımızı süsleyen bu minik şişe de kolonya bulunmakta çok şirin değilmi:) çok teşekkürler.


Otacı bizlere Makyaj temizleme suyu ve gül suyu göndermiş çok ama çok teşekkürler.


Cosmed tüy azaltıcı ürünlerinden göndermiş çok teşekkürler.


Bakım Sepeti etkinkte çekiliş ile dağtılmak üzere göndermiş ve bir paketi bana çıktı çok teşekkürler:)


ProNail den Minel hanım bizzat bizlerle birlikteydi ve çok güzel bilgiler vererek bu harika ürünleri bizlere hediye ettiler çok teşekkürler.


İxora yetkilisi de o gün bizlerleydi bizleri bilgilendirdiler ve yeni kendi imalatları olan ürünleri denememiz için bizlere hediye ettiler çok teşekkürler.


Les Naturelles ten bir cilt bakımı hediye edildi bize fakat daha önce başka bir etkinlikte de aynı cilt bakımı hediye edilmişti ve 1 ay önceden randevu almamıza rağmen ben ve 2 arkadaşım mağdur edilmiştik bu nedenle kullanmayı hiçmi hiç düşünmüyorum... Yine de desteklerinden dolayı kendilerine teşekkür ediyorum.


Diva Pırlanta bizlere indirim kuponu göndermiş çok teşekkürler.


Sudocrem 2 minik tester göndermiş bize bu markayı da ilk defa duyuyorum ve biraz araştırdıktan sonra deneyeceğim tabiki:) çok teşekkürler.


ve son olarak bloglarımıza özel ajandalar Nideno tarafından gönderilmiş desteklerinden dolayı çok teşekkür ediyorum kendilerine işim gereği en lazım olan şeylerden biri:)


ve böylece geldik bir etkinlik yazısının daha sonuna tekrardan sponsorlarımıza çok ama çok teşekkür ediyorum ve ebrucum benide etkinliğine davet ettiğin için sanada çok teşekkür ediyorum.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder