1 Ağustos 2014 Cuma

Nixie Kore Kozmetik Magic Foot Care Pak (Ayak Maskesi) Deneyimim



ayak maskesi

Tekrar Merhaba Herkese:)
bugün baya bir post yazacağım sanırım yazamadığım günlerin acısını mı çıkarıyorum acaba:)
Bir süre önce bana Nixie Kore Kozmetikten güzel mi güzel bir paket gelmişti ve ben bu ürünleri denedim sizlere yazacağım fakat maalesef bu ürünlerin satışını artık yapamıyorlar nedeni ise maalesef Gümrük... ve ben denedikten sonra satışının yapılamamasına çok üzüldüm açıkcası.


Gelen o güzel pakette yok yoktu açıkcası ve hepsini sıra sıra denedim sizinle paylaşabilmek adına. Ama maalesef içeriklerini soracak olursanız hiçbir fikrim yok nedeni ise sadece uzak doğu alfabesi ile yazıların bulunması. İngilizce olan yazı sadece ön tarafındaki yazılar bu nedenle bu konuda benimde bir fikrim yok:)


Gelelim uygulamaya ayaklarımızı güzelce yıkayıp temizliyoruz ve sonra paketten çıkan bu ayak şeklindeki cisimlere ayaklarımızı sokuyoruz. İçerisinde krem değilde jele daha çok benziyen birşey vardı ve kendi tahminimce 10-20 dk bekletip çıkardım. Yazıları okuyamadığım için tahminle yaptım tabiki:) ama sonuç gerçekten inanılmazdı topuklar yumuşacık ve ayaklarımı cildimi nemlendirmesi bile çok ilginçti ki bu nem olayı birkaç gün sürdü ayakların sürekli yıkanmasına rağmen. Ama işte her güzel şey gibi bu üründe ülkemizde yok maalesef ama Nixie Kore Kozmetik in yepyeni ürünleri ki birsürü marka içeriyorlar kendi bünyelerinde. Yeni markalarda ekleniyor tabiki takip etmenizi kesinlikte tavsiye ederim. Kendileriyle sürekli telefonda görüşüyorum ve gerçekten o kadar samimi ve içtenler ki umarım herşey gönüllerince olur ve o güzel paket için tekrar çok teşekkür ediyorum.

Nixie Kore Kozmetik takip etmeniz için linkleri ekliyorum

Nixie Kore Kozmetik Site
Nixie Kore Kozmetik Facebook
Nixie Kore Kozmetik İnstagram 

Sevgiler...

2 yorum:

  1. aaa ben denemek istıodum bu markayııı yaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef kuzum gümrükten dolayı gelemeyen markalar arasındaymış:(

      Sil