1 Ağustos 2014 Cuma

Farmasi Phyto Keratin Saç Bakım Ürünleri Deneyimim





Herkese Merhaba,
bir süre önce elime ulaşan Farmasi Phyto Keratin saç bakım ürünlerini denemeye başladım ve artık yorumlaya bilirim diye düşünüyorum:) Öncelikle saç problemi benim gibi birçok bayan yaşıyordur ve keratin birçok şeyde etkili olduğu gibi saçlarda da çok etkili ve bu sıralar oldukça populer bakım ve kozmetik dalında. 


Şampuan ile başlamak istiyorum ben:)


Bu şampuanda bizlere vaad edilenler ise şunlar:
Likit keratin ile zenginleştirilmiş onarıcı şampuan, yıpranmış ve hasar görmüş zayıf saçları onarır. Derinlemesine besleyerek kırılmalara ve dış etkilere karşı korur. İşlem görmüş ve bakıma ihtiyaç duyan zayıf saç tipleri için uygundur.

öncelikle bendeki sorundan bahsedeyim kısaca uzun bir süredir fazlasıyla saçlarım dökülmeye başladı evin heryerinde saçlarım oluyor yani toplasanız bir kişilik peruk veya saç çıkar o derece. Ne yaptıysam dökülmenin kesilmesini bırakın hiç azalmadı bile ama bu konuda bu şampuanı fazlasıyla sevdim ben. Dökülme kesilmedi ama en azından azalma oldu ve bu durum beni oldukça sevindirdi. Ve benim saçlarım boyalı olduğu için şampuanlardan sonra saç kremi veya maske kullanmaz isem kısa olmasına rağmen kolay taranmıyor ve çok katı oluyor ama bu şampuanda onuda denedim hani çok fazla yumuşama olmasada saçlarda kolay tarandı ve o kadar sert kalmadı saçlarım. Ama içerik olarak maalesef çokta sağlıklı diyemem aşağıya içeriğinin yazılı olduğu resmide ekliyorum. Tekrar alırmısın diye sorarsanız etkisi böyle devam edecekse alırım diye düşünüyorum.

İçeriği



Keratin Saç Kremi

Şampuanın kendisinin de saçları yumuşatması üzerine birde saç kremini kullandınız mı gerçekten yumuşacık oluyor saçlar. Bu kremin tek dezavantajı kokusu biraz ağır ama kalıcı değil bir süre sonra kokusu gidiyor ama ben genelde evde olacağım zaman kullanıyorum bu saç kremini. İçerik ise yine şampuan da ki gibi.


Phyto Keratin Treatment Sprey

Görüldüğü üzere transparan olan ve nemli saç uçlarına uygulanan bu spreyi kullanmaya başlayalı daha kısa bir zaman oldu çok fazla bir etkisini şuan için görmüş değilim ama tabiki ilerleyen zamanlarda fikrim değişirse o zaman bu ürünü sizinle tekrar paylaşacağım.

Ve ben bu ürünler elime geçmeden önce şunu bilmiyordum. Keratinin etkisini arttırmak için saçlarımızı saç kurutma makinesi ile nazikçe kurutmamız gerekiyormuş. Ben saçlarımı hiç kurutmayan biri olarak bu ürünleri kullanmaya başladığımdan beri azda olsa kurutuyorum ve gerçekten etkisi olduğunu düşünüyorum.

Sevgiler...

2 yorum:

  1. Bende çok merak ediyorum kuzum bu ürünü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kremin kokusuna dikkat yanlız kullanırken kuzum sonra demedi deme:)

      Sil