19 Temmuz 2014 Cumartesi

Shangpree Crystal BB Krem Deneyimim





Herkese Merhaba,
bir süredir birşey yazamadım ki hergün yazmak istedim ama instagramdan beni takip edenler bilirler minik prensim sünnet oldu bundan dolayı hep onunlaydım onunla ilgilendim bu nedenlede yazılarım hep aksadı maalesef ama artık iyiyiz çok şükür ve denediklerimi yorumlamaya başlıyorum :) bir aksilik olmazsa da hergün en az 1 adet yorumlamayı istiyorum:) bugün size Shangpree Crystal BB Krem den bahsetmek istiyorum. Bu ürünle tanışmam biraz ilginç oldu diyebilirim:)

Kendileri instagramda beni takibe almıştı bende tabiki merak ya kozmetik üzerine hemen sayfalarına girdim ve inceleme yaptım nedir ne değildir diye. Sonra Bu BB Krem yazılarını okudum fazlasıyla ilgimi çekti diyebilirim:) ve sohbet üzerine bana denemem için sample gönderebileceklerini söylediler kendilerine çok teşekkür ediyorum bu fırsatı bana verdikleri için.

Ürünü Gittigidiyor üzerinden satın alabilirsiniz veya facebook sayfalarından kendileri ile irtibata geçebilirsiniz. Gelelim ürünün özelliklerine.


Shangpree Crystal BB Krem cildinize ihtiyacı olandan çok daha fazlasını verir. Shangpree Crystal BB Kremi kullandığınızda;

  • Cildinizin nem dengesi korunur.
  • Cildiniz porselen görünümüne kavuşur.
  • Gözenekleriniz nefes almaya devam eder.
  • Gün sonunda cildinizde bir ağırlaşma oluşmaz.
  • Gün boyu BB kreminizi tazelemeye ihtiyaç duymazsınız.
  • Düzenli kullanımlarda yara izleriniz ve sivilce lekeleriniz azalır.
  • İnce kırışıklıkların açılması sağlanır.
  • Cilt tonunuz zamanla açılır.
  • Düzenli kullanım sonrasında Shangpree Crystal BB Kremi cildinizden çıkarmış olduğunuzda bile daha canlı ve güzel bir görünüme sahip olursunuz.


Shangpree Crystal BB Kremin içeriğinde kullanılan maddeler şunlardır :

- Gingko ( Japon Eriği) Özü : Anti-inflamasyon (İltihap Önleyici Etki)
- Portulaca Oleracea L (Semizotu) Özü : Kılcallığın güçlendirilmesini sağlar.
- Yeşil Çay Özü : Yara izlerinin ve lekelerin iyileştirilmesini sağlar.
- Angelica Keiskei (Ashitaba) Özü : Cildin doğal olarak beyazlatılmasını sağlar.
- Hyaluronik Asit : Nemlendirme etkisi vardır. Kırışıklıkları azaltır ve cildi temizler.
- Arbutin : Cildi beyazlatma kullanılan en etkili bitki özüdür. Cildi canlandırır ve cildin kolajen üretimini arttırır.


Gelen paketim buydu çok güzel bir tanıtım mektubu ve bana özel indirim kuponuda vardı. Paket içeriğinde ise 1 adet sample Shangpree Crystal BB Crem
1 adet sample Nemlendirici Krem
1 adet sample Tonik
1 adet Makyaj Süngeri vardı.


Normalinde 50 ml dir . Bana gelen bu sample ürünü ben 4 kere kullandım ve 1 keresinide size gösterebilmek için bıraktım yani sample olanı 5 kere kullanmış olarak sayıyorum ben:) Sayfalarında yazdığına göre bir Shangpree Crystal BB Krem 6-8 ay gidiyormuş kremin yoğun oluşu ve azbir miktar kullanım gerektirdiğinden dolayı sanırım.


renk olarak tek renktir ve uyguladıktan kısa bir süre sonra cilt renginizle uyum gösteriyor. Bende ilk sürdüğümde tonu açık gibi geldi ama sonradan renk tonu oturunca güzel oldu:)


Shangpree Crystal BB Krem yapısı çok yoğun olduğu için çok fazla ürün sürmemek gerekiyor az bir miktar fazlasıyla yetiyor ve buda tabiki ürünün daha uzun süre kullanılması açısından da iyi oluyor.


Shangpree Crystal BB Krem yoğun fakat yapısı çok hafif sürüldüğünde yüzünüzde hissetmiyorsunuz bile varmı yokmu diye. Emilmesi çok kolay ve kapatıcılığını çok ama çok beğendim biraz daha yoğun uygulasam yüzümdeki benler bile kapanacaktı diyebilirim. Kalıcılığıda gerçekten çok güzel sabah sürdüm üzerine pudra falan uygulamadan işe geldim akşam eve gittiğimde neredeyse olduğu gibi kapatıcılık olarak hala aynıydı birkaç ufak bölge hariç:) ertesi gün pudra uyguladım üzerine ve akşam hala aynı şekilde hiç bozulmadan duruyordu yüzümde ki bazı bölgelerde parlama oluyor bende genelde karma cilt yapım olduğundan dolayı ondan da eser yoktu. Cildimde kadifemsi hissi bu BB kremde de hissettim. Ki özelliklerini okuyunca alıp denemek istiyorum acaba onlarda gerçekten olacakmı diye. Daha sample deneyerek bile bu kadar beğendiysem onlarıdanda gerçekleşip gerçekleşmeyeceğini denemeden geçemeyeceğim sanırım:)

Kendilerine İnstagram üzerinden de ulaşabilirsiniz
@shangpreetr 


Fiyatı şuan indirimli olarak Gittigidiyor da 81,00 TL



Siz Nasıl Buldunuz? Siz Denedinizmi Bu Ürünü Hiç?

Sevgiler

2 yorum:

  1. O kadar çok denemek istediğim bb ve cc krem var ki al bir tane daha :)) instagrama bakayım nasılmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyyyy beybim bitmez bizim meraklarımız ve alacaklarımız yani:)) dene valla tavsiye ederim:)

      Sil