17 Haziran 2014 Salı

Etkinliğimize Az Bir Zaman Kala...






Ece ile birlikte uzun süredir planladığımız ve hazırlıklarını yürüttüğümüz etkinliğimize tam 4 gün kaldı 5. gün kısmet olursa harika bir etkinlik olacak:)


uzun süredir hazırlıklarını sürdürdüğümüz harika bloggerlar ve harika sponsorlarımızın olacağı bir etkinik bizi bekliyor:) herşey planlı programlı ama son günler biraz stresli ve bir o kadar heyecanlı:) Sarıyer / Tarabya da doğanın için de harika bir yerde harika bir etkinlik olacak inşallah. Çok uğraştık çok çabaladık yeri geldi bunaldık yeri geldi sevinçten havalara uçtuk:) İnşallah 22 Haziran pazar günü yağmur yağmaz ise harika yeşilliklerin üzerinde doğanın içinde harika bir etkinlik olacak:) ha bu demek değil ki yağmur yağarsa iptal olacak hayırrr:) etkinlik yerimizin bize her durumda uyacak yeri var ve harika bir mekan giderek kendim bizzat kendim gördüm:) harika bir günde harika ve bol sponsorlarla güzel vakit geçireceğimiz günü sabırsızlıkla bekliyoruz:)

etkinliğimizi
#özelizbizbloggerizbiz 
hashtang ı ile takip edebilirsiniz.


10 yorum:

  1. Kıskanıyorum şu etkinliklerinizii :))
    İyi eğlenceler :)

    YanıtlaSil
  2. Tekrar hayırlı olsun arkadaşım Allah utandirmasin keyifli bir gün olsun insallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım benim aylardır emek veriyoruz Allahım utandırmasın inşallah dediğin gibi

      Sil
  3. Selam, katılımlar belirlendi mi acaba?
    Ben de katılmayı çok isterdim :)
    www.lifeofyasmina.com
    Yasemin,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım daha 3 ay öncesinden belliydi katılanlar ama birdahaki etkinlik için aklımda bulunsun:)

      Sevgiler

      Sil
    2. :( Peki o zaman, çok teşekkür ederim, iyi eğlenceler dilerim...

      Sil
  4. Allah utandırmasın cnm çok emek verdiniz merak ve sabırsızlıkla pazar gününü bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnn canım valla bizde sabırsız ve heyecanlıyız:)

      Sil