10 Nisan 2014 Perşembe

Elite Cosmetics Glitter Eyeliner



Daha önce Elite Cosmetics in değil ama başka bir markanın kullanmıştım ve ben bu ürünü göz kapağıma değil de sade bir makyaj yaptığımda gözümün altına sürmeyi çok seviyorum ve her görende çok beğeniyor o bitmek üzereydi nerden bulucam falan derken Elite Cosmetics tarafından sanki sesim duyuldu ve bana bu Glitter Eyeliner i göndermişler:)



Bendeki Ürün No: 14
çok hoş bir mavi tonda 



Dediğim gibi ben bu ürünü hiç gözkapağımda kullanmadım daha hep gözaltına sürerim ve gözlerimde mavi olduğu için hafif bir makyaja çok güzel duruyor ve göz rengimi daha da ortaya çıkarıyor ama tabi sonrası var birde:) makyajı temizlerken çıkması biraz zor oluyor zahmet istiyor ama olsun napalım her güzelin bir kusuru vardır onada seve seve katlanırım yani:)


Sizce Nasıl? Kullandınız Mı Hiç?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder